حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

شاهد‌صدور انقلاب امام خمینی(ره) در جهان هستیم

شاهد‌صدور انقلاب امام خمینی(ره) در جهان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زحمت و مجاهدت بزرگان در راه اسلام را به ثمر رساند، گفت: هم‌اکنون شاهد بروز و صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها هستیم که همه آن نتیجه زحمات امام خمینی(ره)است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سید محمدرضا طالبی در جلسه برنامه‌ریزی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: بسیاری از علمای اسلام در راستای تشکیل حکومت اسلامی مقابله‌هایی داشتند که هیچ کدام موفق به تشکیل حکومت اسلامی نشدند اما امام راحل با دغدغه تشکیل حکومت اسلامی و با قیام خود توانستند حکومت اسلامی تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زحمت و مجاهدت بزرگان در راه اسلام را به ثمر رساند، افزود: با این اقدام امام راحل نه تنها حکومت اسلامی در ایران پایه‌گذاری شد بلکه هم اکنون شاهد بروز و صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها هستیم که همه آن نتیجه زحمت امام راحل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای زنده نگه داشتن منویات امام راحل همه باید نهایت تلاش را داشته باشیم، چراکه اعزام نیروها به مرقد امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد تنها کار حداقلی و وظیفه ما است.

طالبی گفت: برای مراسم گرامیداشت ۱۴ خرداد همه مدیران وظایف دارند تا زمینه سفر و اعزام نیروها را فراهم کنیم چون هر کدام از زائران سفیری برای جامعه است لذا این مهم یک کار فرهنگی می‌باشد.

وی خواستار شد اجرایی شدن تمامی برنامه‌های لازم برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راح ظرف دو روز آینده در استان شد.

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص تامین امنیت جانی مسافران، تامین اتوبوس و حمل و نقل زائران مرقد امام ارحل، تهیه بسته فرهنگی، اعزام پزشک، تامین آمبولانس، دارو تجهیزات لازم بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از