حالت تاریک
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

مردم با حضور پررنگ حماسه‌دیگری رقم خواهند زد

مردم با حضور پررنگ حماسه‌دیگری رقم خواهند زد

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: مردم استان نشان دادند همواره در انتخابات و دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشتاز هستند و امروز هم با حضور پررنگ حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام علی موحدی‌راد روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک روز شهدا برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سلاح به دست گرفتند، امروز هم ما با حضور پای صندوق رای و انگشت رنگی می‌توانیم از انقلاب و آرمان‌هایش دفاع کنیم.


وی بیان کرد: این رای طبق فرمایش علما باید با نیت قرب الهی باشد چون رای دادن برای بقای نظام بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به ولایتمداری مردم استان، افزود:  ما هم به عنوان خدمتگزار مردم طبق فرمایش مقام معظم رهبری اول صبح رای دادیم و از مردم هم دعوت می‌کنیم که در ساعات ابتدایی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

موحدی‌راد خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر بعد از ایام نیمه شعبان کام مردم با برکات و نزولات آسمانی شیرین شد امروز هم حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای این شادمانی را تکمیل خواهد کرد.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و در ۷۶۶ شعبه این استان ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از