حالت تاریک
رئیس دانشگاه پیام‌نور قاین:

مجلس قوی نیازند پشتوانه مردمی قوی است

مجلس قوی نیازند پشتوانه مردمی قوی است

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز قاین گفت: مجلس زمانی قوی خواهد بود که دارای پشتوانه قوی مردمی باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور قاین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند که «حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوء نیّت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد» مجلس زمانی قوی خواهد بود که دارای پشتوانه قوی مردمی باشد. دولت هم وقتی از پشتوانه‌ی مجلسی قوی برخوردار باشد، با اقتدار در مقابل بدخواهان نظام‌ایستادگی می‌کند.

احمد اکبرزاده با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم طبق فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید بر راهبرد‌های چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات، افزود: هرگاه داوطلبانی از همه سلایق طرفدار نظام اسلامی در انتخابات وارد رقابت شوند که امسال با تدبیر شورای محترم نگهبان اتفاق افتاده و انتخابات مثل همیشه در بستری سالم برگزار شود، ما شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود و پیامد این حضور حداکثری تقویت امنیت نظام اسلامی خواهد بود.

وی از مهم‌ترین مؤلفه‌های افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات را تقویت انسجام ملی، حمایت از نظام جمهوری اسلامی و احساس تکلیف شرعی و حضور همه احزاب و جریان‌های سیاسی در صحنه انتخابات دانست.

او تأکید کرد: حضور جریانات مختلف سیاسی سبب قوی شدن مجلس خواهد شد و مجلس متشکل از سلایق مختلف نیز از حمایت بیشتر آحاد مردم برخوردار خواهد بود و این امر سبب تقویت مجلس می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز قاین با بیان اینکه انتخابات مصداق بارز مردم‌سالاری دینی است، اظهارکرد: مسئولیت در نظام اسلامی دارای دو حیثیت است، یکی مشروعیت که از ناحیه شرع و از طریق انتصاب به دست می‌آید و دیگری هم مقبولیت است که از طریق مراجعه به آراء مردم حاصل می‌شود که تا مقبولیت نباشد، مشروعیت فعلیت پیدا نمی‌کند.

اکبرزاده با تأکید بر لزوم تبلیغات سالم و به‌دوراز دروغ و فریب کاندیدا، بیان کرد: دروغ و کذب همیشه مخفی نمی‌ماند و بالاخره آشکار شده و صاحب خود را رسوا می‌کند و مردم بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت بالایی که دارند سریع سره را از ناسره تمیز می‌دهند.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات، گفت: استکبار جهانی به دنبال ایرانی ضعیف است که توان دفاع از خود را نداشته باشد و ایران نیز زمانی مبتلای به ضعف خواهد شد که پشتوانه‌ی مردمی خود را از دست بدهد. برهمین اساس استکبار جهانی با القای ناکارآمدی نظام، درصدد مأیوس کردن مردم و شرکت نکردن در انتخابات است و می‌خواهد که از این طریق به هدف شوم خود برسد.

اکبرزاده تصریح کرد: برای مقابله با این اهداف و توطئه‌های دشمن، جهاد تبیین در جهت شبهات و هجمه‌های دشمن ضروری است که در این خصوص باید کار‌های مهم و متعددی که در حوزه‌های مختلف توسط نظام اسلامی انجام‌شده بیان شود تا باعث تنویر افکار عمومی جامعه شده و استکبار جهانی را در رسیدن هدف پلیدش ناامید کند.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از