حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

حضور در انتخابات نشانه هوشمندی مردم است

حضور در انتخابات نشانه هوشمندی مردم است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه‌ بلوغ سیاسی، هوشمندی و بیداری ملت نسبت به اصل نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات به فرمایش مقام معظم رهبری یک جهاد بود، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات در جمهوری اسلامی نشانه‌ هوشمندی و بیداری ملت نسبت به اصل نظام اسلامی است. 

وی در ادامه افزود: حضور همیشگی مردم پای صندوق‌های رای، نشان از رشد و بلوغ سیاسی مردم و باور به نقشی است که هریک از آحاد مردم می‌توانند در سرنوشت خویش داشته باشند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مشارکت بالای مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: منتخبان مجلس جدید باید مراقبت کنند با سخنان اختلاف‌برانگیز و دشمن‌پسند، شیرینی حضور پرشور در انتخابات را به کام ملت ایران تلخ نکنند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه جدیدی بر مبنای مردم‌سالاری اسلامی تشکیل شد که طبیعتاً در مقابل جبهه دموکراسی غربی قرار می‌گرفت، تصریح کرد: سر برآوردن الگوی مردم‌سالاری اسلامی در ایران موجب به خطر افتادن منافع جبهه دموکراسی غربی و آغاز مخالفت‌های مستمر آن جبهه با نظام اسلامی شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز جبهه حق رو به گسترش است و تشکیل جبهه بزرگ مقاومت متاثر از جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید پرچم مبارزه با استکبار جهانی را همیشه بلند نگه داریم و نسل به نسل این نهضت بزرگ را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) بسپاریم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره نامگذاری ۲۲ اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا، گفت: ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابتکار امام(ره) است و باید فرهنگ ایثار و‌ شهادت را زنده نگه داشت و با جهاد تببین راه آنان را ادامه داد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به خطبه شعبانیه و کسب آمادگی برای خلوت‌های ماه رمضان گفت: به فرمایش پیامبر اکرم(ص)، اعمال در ماه رمضان پرهیز از محرمات است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از