حالت تاریک
همزمان با دهه کرامت؛

پرچم متبرک رضوی بیمارستان‌های بیرجند را معطر کرد

پرچم متبرک رضوی بیمارستان‌های بیرجند را معطر کرد

همزمان با دهه کرامت و با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک امام رضا (ع) بیمارستان‌های بیرجند را به عطر عشق و ارادت معطر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شمیم عطر رضوی عصر امروز با حضور خادمان آستان قدس رضوی فضای بیمارستان‌های مرکز استان خراسان جنوبی را معطر کرد و طنین صلوات خاصه آن حضرت چشم‌ها را اشکبار و دل‌ها را روانه حرم مطهر امام رضا (ع) کرد.

دل عاشقان رئوف و بیماران در  بیمارستان‌های ولیعصر(عج) و امام رضا(ع) بیرجند راهی صحن و سرای مشهدالرضا شد.

با ورود خدام حرم مطهر رضوی، فضای این دو بیمارستان سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد و با مدیحه‌سرایی توسط خدام آستان قدس رضوی چشم‌ها را بارانی و دل های پرسنل، بیماران و‌ همراهان روانه مشهد الرضا شد.

خدام رضوی در بخش‌های عمومی و تخصصی که امکان حضور خادمان در آنها وجود داشت، حضور یافتند و از بیماران عیادت کردند.

در این دیدار خادمان امام رضا(ع) از تلاش‎های مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کرده و برای شفای بیماران دعا و بسته های متبرک حضرت رضا(ع) را بین پرسنل و بیماران توزیع کردند.

حضور خادمان حرم در بیمارستان ولیعصر(عج) و امام رضا(ع) یادآور این حقیقت بود که در پرتو کرامت امام رضا (ع)، هیچ مرزی بین حرم و هر مکان دیگری وجود ندارد و عطر دل‌انگیز این امام همام، در هر کوی و برزن جاری است.

هفدهمین حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی با پیش‌بینی بیش از ۲۸۰ برنامه و همراهی خدام بارگاه رضوی ۲۳ اردیبهشت ماه از شهرستان بشرویه آغاز شد.

با آغاز دهه کرامت پرچم حرم علی ابن موسی الرضا (ع) در فرهنگسرای شهر بیرجند به اهتزاز درآمد و کاروان زیر سایه خورشید به شهرها و روستاهای این دیار کویری رفت تا دلدادگان امام مهربانی‌ها با بوسیدن پرچم گنبد نورانی پیشوای هشتم قدری دل‌های تنگشان آرام گیرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از