حالت تاریک
رئیس هیات گلف خراسان جنوبی خبر داد:

کسب مقام سوم بانوان خراسان‌جنوبی در مسابقات گلف

کسب مقام سوم بانوان خراسان‌جنوبی در مسابقات گلف

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: در بخش تیمی راند نهایی مسابقات آزاد کشوری مینی گلف انتخابی تیم ملی، تیم بانوان قم، اردبیل و خراسان جنوبی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، رضا محمودی زاوه گفت: مسابقات آزاد مینی گلف قهرمانی کشور از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه در مجموعه اختصاصی مینی گلف غدیر شهر قاین برگزار شد.

وی افزود: در این دور از مسابقات که به میزبانی شهرستان قاین برگزار شد تیم بانوان قم با مجموع اسکور ۲۶۶ مقام نخست، تیم اردبیل با مجموع اسکور ۲۸۱ مقام دوم و تیم خراسان جنوبی (الف) با مجموع اسکور ۲۸۲ مقام سوم را در بخش تیمی کسب کردند.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی بیان کرد: راند دوم و نهایی مسابقات آزاد کشوری مینی گلف با حضور ۳۴ بازیکن زن در قالب ۱۱ گروه از هشت استان کشور در شهر قاین برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مسابقات در بخش «انفرادی» سیما شاه‌محمدی از استان اردبیل با اسکور ۸۴ قهرمان شد و خانم‌ها الهام محمدی از استان قم با اسکور ۸۶ و مهسا یزدانی فرد از استان اصفهان با اسکور ۹۱ به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

محمودی زاوه ادامه داد: همچنین مسابقات آزاد کشوری مینی گلف با حضور ۵۴ بازیکن مرد در قالب ۱۴ گروه از ۱۱ استان برگزار شد و با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این مسابقات و پس از ۲ روز رقابت در بخش «انفرادی» علی نورانی از استان خراسان جنوبی (ب) با اسکور ۸۰ قهرمان شد.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی افزود: همچنین آقایان امیر گاراژیان از استان خراسان شمالی با اسکور ۸۴ و محمد صدرا کابلی از استان اردبیل با اسکور ۸۶ به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

وی یادآور شد: در بخش «تیمی» نیز، تیم خراسان شمالی با مجموع اسکور ۲۵۸، تیم سیستان و بلوچستان با مجموع اسکور ۲۶۹ و تیم کرمان با مجموع اسکور ۲۷۰ به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از