حالت تاریک
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی:

۶۷۴ زائر از خراسان جنوبی به اربعین اعزام شدند

۶۷۴ زائر از خراسان جنوبی به اربعین اعزام شدند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی گفت: ۲۷۴ زائر اولی و ۴۰۰ نفر از افراد محلات کم‌برخوردار به عتبات عالیات برای حضور در پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

به گزارش خاورستان، سید مجتبی موسوی امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: بیش از ۶۷۴ زائر از استان در دو قالب پویش سفیر احسان برای سفر اربعین اعزام شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۷۴ نفر زائر اولی هستند و ۴۰۰ نفر از افراد محلات کم‌برخوردار در قالب خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان راهی کربلای معلی شدند.

موسوی با بیان اینکه از ۴۰۰ زائر خانه احسان ۱۶۰ نفر با هزینه کامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۴۰ نفر با هزینه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کربلا اعزام شدند، افزود: این زائران به صورت رایگان به مدت هفت روز راهی سفر کربلا شدند.

وی ادامه داد: از مجموع زائران حدود ۲۷۴ نفر زائر اولی مناطق محروم و محلات حاشیه هستند که برای اعزام این زائران بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک هزینه سفر پرداخت شده است.

قابل ذکر است؛ در سال گذشته بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه محلات کم‌برخوردار بیش از ۴۰۰ زائر اولی به عتبات عالیات اعزام کرده است.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از