حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

«اخلاص در عمل» شاخصه ارزشمند شهید جمهور بود

«اخلاص در عمل» شاخصه ارزشمند شهید جمهور بود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از شاخصه‌های بسیار خوب و ارزشمند در وجود آیت الله رئیسی، اخلاص و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیه‌السلام بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور، گفت: از شاخصه های بسیار خوب و ارزشمند در وجود آیت الله رئیسی، اخلاص و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیه‌السلام بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک باور قلبی به این موضوع داشت، افزود: بر همین اساس خدمت به مردم و به ویژه محرومان را در دستور کار داشت و با عهدی که با مردم در انتخابات بسته بود که تا پای جان در خدمت مردم و محرومان کوتاهی نخواهد کرد، عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در سانحه‌ای که در خدمت به مردم و کشور ایران بود به فیض شهادت نایل آمد، ادامه داد: آیت الله رئیسی به امام رضا علیه‌السلام ارادت خاصی داشتند و با فعالیت در آستان قدس به تمامی آرزوهای خود رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات مهم و ارزشمند آیت‌الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی، افزود: آیت الله رئیسی همواره تأکید داشت در مبارزه با فساد کوتاهی و اغماضی نداشته باشید و ما از ایشان در این زمینه الگو می‌گرفتیم.

وی درخصوص مطالبه مردم برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی، گفت: با پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان و مجموعه سپاه به عمل آمد موافقت به عمل آمده تا پیکر شهید رئیسی به بیرجند منتقل و صبح پنج شنبه بر دوش مردم بیرجند تشییع و سپس برای تدفین به مشهد منتقل شود.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از