حالت تاریک

«عبدالهی» رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی شد

«عبدالهی» رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی شد

در مراسمی با حضور ‌دادستان کل کشور، استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی و کشوری، «محمدجعفر عبدالهی» به عنوان رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ظهر امروز  با حضور دادستان کل کشور، استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی و کشوری در بیرجند برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم از نعمت‌های بزرگ الهی است، اظهار کرد: در این فرصت بسیار کوتاه باید نافع‌ترین و برترین خدمت‌ها را به مردم ارائه دهیم.

محمدجعفر عبدالهی ادامه داد: دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پناهگاه و ملجا مردم ستمدیده بودن و حفظ و کرامت ارباب روجوع به هنگام مراجعه به دستگاه قضائی از اولویت‌های کاری است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: دفاع از حقوق و آزادی‌های شرعی و قانونی مردم، مبارزه با فساد و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه نیز در دستور کار خواهد بود.

استقلال کانون وکلای دادگستری استان پس از ۱۶ سال

رئیس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در مدت ۲۳ ماه خدمت در خراسان جنوبی خاطرات خوبی برای من رقم خورد چرا که استانی با مردمان فهیم، صبور، مؤمن و با بصیرت است.

حجت الاسلام علی موحدی‌راد افزود: تمام سعی و تلاشم بر این بود که در مدت خدمت در خراسان جنوبی فضایی توأم با احترام، صمیمیت و آرامش برای کار در مجموعه دادگستری استان را فراهم کنم.

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری بعد از ۱۶ سال از تأسیس خراسان جنوبی کانون وکلای دادگستری استان به صورت مستقل از کانون وکلای خراسان بزرگ در دوران مسئولیت تأسیس شد.

به گفته وی؛ تلاش برای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و  سند تحول قضایی در دوران مسئولیت پیگیری شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علی موحدی‌راد رئیس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی قدردانی شد و محمدجعفر عبدالهی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از