حالت تاریک

آماده‌باش ۲۵۰ راهدار خراسان‌جنوبی

آماده‌باش ۲۵۰ راهدار خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بیش از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار در عملیات راهداری زمستانی خراسان‌جنوبی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، اسداله جلال زاده گفت: با توجه به فعال بودن قرارگاه استانی راهداری زمستانی، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ باب راهدارخانه و حدود ۵۵ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان فعال شده است.

وی افزود: از شب گذشته در محورهای بیرجند-قاین، سربیشه-بیرجند، سربیشه-درح، بیرجند-اسدیه، حاجی آباد-زهان، فردوس-گناباد، سرایان-گناباد شاهد بارش برف و در محورهای بیرجند-خوسف، سربیشه-شوسف، خوسف-خور، دیهوک-طبس، دیهوک- راور شاهد بارش باران بوده‌ایم .

جلال زاده عنوان کرد: با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان، ۶۰ درصد راه‌های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای استان بصورت روان برقرار می باشد.

وی همچنین افزود: بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و بیش از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشند. 

وی تصریح کرد: با حضور به موقع راهداران در صحنه ۳۳ دستگاه خودرو گرفتار در برف، امداد رسانی شدند.

وی تأکید کرد: دراین ایام، عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی بصورت مستمر و فعال ادامه دارد تا شهروندان عزیز مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به صورت آماده باش با تجهیزات کامل در جاده‌ها حضور دارند.

جلال زاده به مه گرفتگی در محورهای سربیشه-درح، بیرجند- قاین، بیرجند- اسدیه اشاره کرد و یادآور شد : به هموطنان و هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود تا پایان روز دوشنبه و پایان فعالیت سامانه بارشی از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از