حالت تاریک
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی:

ارسال ۴۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر ابن‌حسام

ارسال ۴۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر ابن‌حسام

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گفت: ۴۸۹ اثر در سه بخش اصلی آیینی، ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی واصل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدحسین سیدکاشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام ذیل کمیته فرهنگی کنگره ملی ابن حسام با هدف بزرگداشت این شاعر آیینی و شخصیت ارزشمند استان و نیز شناخت و معرفی استعدادها و اعتلای این سبک شعر، برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به سه بخش جشنواره ملی شعر آیینی این حسام خوسفی، افزود: بخش ویژه جشنواره با توجه به شرایط خاص فعلی و اهمیت توجه به مظلومیت و مقاومت ملت قهرمان فلسطین شامل موضوعات ایثار، شهادت مقاومت و غزه است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به بخش آیینی و بخش دانشجویی این جشنواره ملی، افزود: ۴۸۹ اثر در سه بخش اصلی (آیینی)، ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

سید کاشی در ادامه یادآور شد: داوری آثار انجام شده که در نهایت ۹ اثر شامل پنج اثر در بخش اصلی (آیینی)، سه اثر در بخش ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و یک اثر هم در بخش دانشجویی انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی و معرفی برگزیدگان همزمان با ۲۸ شهریور ماه در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از