حالت تاریک
امام جمعه اسدیه:

امید مردم با همت مسئولان جاودانه شود

امید مردم با همت مسئولان جاودانه شود

امام جمعه اسدیه گفت: امید مردم برگشته و امیدواریم که‌ دولتمردان و وزرا به پروژه‌ها روزشمار قرار بدهند تا دچار فرسایش نشود.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام خزاعی در جمع مردم شهرستان در جمع مردم شهرستان مرزی و دارالتقریب درمیان و در مراسمی که با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، گفت: گاهی در گذشته بخشداری بود که نمی‌دانست این روستا زیرمجموعه او است و اما امروز افتخار می کنیم که امید به ملت و مردم و جهان اسلام برگشته است و به کمک دولت بیش از ۲۰ چمن مصنوعی افتتاح شده است.

امام جمعه اسدیه افزود: مسئولان به هوش باشند که در گذشته دولت‌های مشهور قول دادند و عمل نکردند اما امروز این زمین‌ها به کمک دولت کار و کرامت در حال واگذاری به مردم است.

حجت‌الاسلام خزاعی با تاکید بر اختصاص اعتبار برای دوبانده شدن جاده بیرجند اسدیه افزود:نهضت آسفالت در روستاها در حال انجام است و بیشتر روستاها کوچه بدون آسفالت ندارند.

به گفته وی هفته قبل در روستایی که سه خانوار دارد گاز رسانی شد و افتخار است برای دولت سیزدهم است.

وی تصریح کرد: سلام جوانان و نوجوانان را به سخنگوی دولت برسانید که در آغاز اغتشاشات در بین دانشجویان بودند و درخواست داریم این روند در بین وزرا برای حضور بین دانش آموزان ادامه پیدا کند. 

به گفته وی امید مردم برگشته و امیدواریم که‌ دولتمردان و وزرا به پروژه ها روزشمار قرار بدهند و دچار فرسایش نشود.

وی تصریح کرد: در شهرستان درمیان ۱۲۰ شهید شیعه ۴۵ شهید اهل سنت داریم و شیعه و سنی با هم وصلت کارند و هر دو کنار هم هستیم.

وی افزود: اتحاد و انسجام و انقلاب را با خون و جانمان حفظ و دفاع خواهیم کرد و خیال دولت از مردم درمیان راحت باشد.

 

انتهای خبر/

 

 

امید مردم با همت مسئولان جاودانه شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از