حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد؛

بیداری جهانی که‌امروز‌حاصل شده نتیجه کار‌امام(ره) است

بیداری جهانی که‌امروز‌حاصل شده نتیجه کار‌امام(ره) است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دومین مأموریت امام (ره) بیداری جهانی بود که امروز شاهد این هستیم که مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی از دولت های خود جدا شده اند بنابراین بیداری جهانی امروز نتیجه کار امام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهارداشت: دنیای امروز که انباشته از سرمایه های بزرگ ،صنایع و انواع امکانات بوده و در تاریخ نظیر نداشته و قاعدتاً باید خوبی و خوشی انسان ها هم بی نظیر می بود اما برعکس تلخی های زندگی انسان ها نیز نظیر ندارد که جای عدل و امامت چه در بعد اندیشه و چه در بعد میدان و عمل خالی است.

وی با اشاره به اینکه این تلخی ها در طول تاریخ وجود داشته است، افزود: بعد از پیامبر عقل و امامت از دین حذف و بذر ظلم در جامعه دینی در این دوران کاشته شد و اکنون محصول آن را می بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه می تواند جامعه بشری را مدیریت کرده و به جایگاه مطلوب برساند عدل و امامت است، بیان داشت: یعنی رهبری جامعه در دست کسانی که امین خداوند و دوستار بشر هستند قرار گیرد.

عبادی ادامه داد: اما وقتی رهبری جهان در دست ظالمان باشد که البته این نیز کار بشر بوده که ناشی از حمایت و حرکت در پشت ستمگران است جامعه در تلخی ها قرار می گیرد.وی به ظلم ستمگران جهانی اشاره داشت که به هیچ قانونی پایبند نیستند، گفت: طومار سیاه و سوابق نگین ستمگران جهانی سبب شده تا هر انسانی نسبت به آنها ننگ داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: این ظالمان کسانی هستند که در مقابل دین و ارزش ها می ایستند و ابزاری همچون نفاق، دروغ و غیره را استفاده می کنند و هر کجا انسان رذیلی بوده را بر بهترین انسان ها مسلط می سازند.
وی خطاب به مسوولان دولتی گفت: در کار اداری خود تنها به عنوان مسئول اداره کار نکنید و بیش از مسئولیت کار اداری باید مسئولیت بشری و وجدانی در مقابله با گرگ های جهانی داشته باشید.

عبادی یادآور شد: ستمگران عالم برای تمام دنیا برنامه ریزی کرده اند تا بر آن مسلط شوند و منظورشان تنها غزه نیست.

وی با بیان اینکه این تجربیات تلخ که شاهد آن هستیم خود انگیزه شیرینی بوده که هر کسی در وسع خود در مقابل ظلم و بی عدالتی با عدالت رفتار کند، بیان کرد: عدل کار بایسته ای بوده که اگر انجام نشود ترک فعل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تا کی می خواهیم بی تفاوت باشیم لذا سال جدید را غیر از کارمندی دولت به عنوان کارمند امام زمان سر کار بروید چون حاجت امام عصر برقراری عدالت است.

عبادی با بیان اینکه مردم برای اسلام، عدالت و پیروی از پیشوایان عادل آمده اند، اضافه کرد: کسانی که درست و بایسته عمل کنند در دوره آخر زمان ارزش آنها بیشتر از افرادی بوده که بعد از ظهور به این جایگاه دست یابند.

وی با اشاره به سه مأموریت اصلی که امام به خاطر آن آمدند افزود: اولین مأموریت امام تشکیل حکومت اسلامی به عنوان پایگاه مستحکم دین خدا و بندگان خدا بوده که اگر نبود ستمگران به سادترین وجه به دنیا مسلط می شدند.

وی ادامه داد: دومین مأموریت امام (ره) بیداری جهانی بود که امروز شاهد این هستیم که مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی از دولت های خود جدا شده اند بنابراین بیداری جهانی امروز نتیجه کار امام است.

عبادی گفت: با وجود این بیداری متأسفانه هنوز کسانی هستند که رو به قبله انگلیس می خوابند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را اظهار بهترین دوستی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران هر بخشی موظف هستند که زیرمجموعه خود را دوست بدارند و نگذارند که رشوه بگیرند و خیانت کنند و ترک فعل کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از