حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی مطرح‌ کرد:

جبران شکست اسرائیل از فلسطین با اقدامات وحشیانه

جبران شکست اسرائیل از فلسطین با اقدامات وحشیانه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات وحشیانه می‌خواهد شکست خود از مقاومت را جبران کند.

 رضا هزاری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حداقل کاری است که هر مسلمان و ایرانی با هر تفکری می‌تواند داشته باشد.

 

وی خاطرنشان‌ کرد: به فرموده پیامبر بزرگ اسلام (ص) «هر کسی ندای یک مسلمان را بشوند و به فریاد او نرسد مسلمان نیست»؛ حضور و حمایت از مردم فلسطین حداقل کار است و باید کارهای دیگری نیز در سطح بین‌الملل انجام شود تا جبهه مقاومت بتواند جواب گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی را به وقت خودش بدهد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام بیان‌ کرد: همان‌طور که امام خامنه‌ای کار رژیم صهیونیستی را تمام شده دانستند؛ این رژیم زمانی که دارد نابود می‌شوند دست به اقدامات انتحاری می‌زنند تا بتوانند شکست خود را جبران کنند.

 

آمریکا طراح جنایت‌های بزرگ برعلیه مسلمانان است

هزاری تصریح‌ کرد: آمریکا طراح جنایت‌ها و کشتارهای بزرگ هم چون بیمارستان المعمدانی است و باید پاسخگو باشد چراکه چهره منفور آمریکا امروز برای مسلمانان بیش از گذشته روشن شده است.

 

وی گفت: اقدامات وحشیانه اسرائیل‌، کشتن کودکان، زنان آواره و مجروحین با این ترفند قطعا نشان‌دهنده حقارت آنها است؛ آنها نمی‌توانند جواب جبهه مقاومت را بدهند مجبورشده‌اند به کشتن زنان، کودکان، سالخوردگان و مجروحین روی بیاورند که این نیز راه به جایی نخواهد برد.

 

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از