حالت تاریک
رئیس دانشگاه بیرجند:

جهاد تبیین باطل‌السحر توطئه دشمنان نظام است

جهاد تبیین باطل‌السحر توطئه دشمنان نظام است

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: جهادتبیین باطل‌السحر توطئه دشمنان نظام و امپراتوری خبری آنها است که می‌تواند از همه گزینه‌های دیگر کارساز باشد.

احمد لامعی در گفتگو با خبرنگار«خاورستان»، اظهارکرد: آنچه سبب راه‌اندازی جنگ همه جانبه ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ایران شده است در مرحله اول ندای استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران است که هژمونی سلطه آمریکا در منطقه و جهان را به خطر انداخته و انقلاب اسلامی را به مثابه یک گفتمان بدیل برای نظم نوین جهانی در منظر و مرای کشورها و به‌ویژه ملت ستمدیده و بالاخص مسلمانان قرار داده است.

انقلاب اسلامی ایران نظام‌های سیاسی جهان را به چالش کشیده است وی خاطرنشان‌کرد: انقلاب اسلامی منادی مدلی از حکمرانی مطلوب شده است که با تمسک به ارزش‌های دینی از جمله عدالت‌خواهی، ظلم ستیزی مطلوبیت و مزیت‌های دموکراسی و سوسیالیسم، به‌عنوان نظام‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر جهان را به چالش کشیده و تردید جدی در زمینه توانایی آنها در اداره کشورها در آینده ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح‌کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بود که از همان ابتدا صهیونیسم و رژیم اشغالگر صهیونیستی را نا مشروع می‌دانست و از آن به کیان صهیونیسم یاد می کرد و از اهداف اصلی خود سرنگونی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد از این رو بدیهی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ کوششی برای شکست این گفتمان دریغ نکنند.

مطابقت اصول انقلاب اسلامی با فطرت انسانی

لامعی گفت: مطابقت اصول و شعارهای انقلاب اسلامی با فطرت انسانی که سبب اقبال مردم به این نظام گردیده است از جمله عوامل اصلی شکست دشمن در فتنه سال گذشت شد.

وی، اتحاد و یکپارچگی مردم در حمایت از انقلاب و آرمان‌های اصیل آن از جمله عدالت، آزادی، استقلال و حاکمیت مستضعفین را عامل اصلی پیروزی مردم در فتنه سال گذشته دانست.

رئیس دانشگاه بیرجند درایت، روشن‌بینی، شجاعت، تدبیر، اشراف بر مسائل داخلی و بین‌المللی رهبری انقلاب را به‌منزله یک کشتیبان با تجربه و آگاه را از دیگر عوامل شکست در جنگ ترکیبی سال گذشته بیان‌کرد و افزود: همراهی و همگانی مردم با رهبری، مقبولیت و مشروعیت نظریه ولایت‌فقیه به‌عنوان شیوه نوین حکومت‌داری در جهان معاصر از دیگر عوامل سربلندی ملت ایران در فتنه سال گذشته دشمن است.

جهاد تبیین باطل‌السحر توطئه دشمنان نظام است

لامعی افزود: اساسا در پاسخ به جنگ ترکیبی دشمن که در جهت بی‌اعتبارکردن جمهوری اسلامی و نفی پیشرفت‌های آن برای ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی شده است راهکاری بدیل و مشابه همچون جهاد تبیین که به‌عنوان باطل السحر توطئه دشمنان نظام و امپراتوری خبری آنها مطرح شده که می‌تواند از همه گزینه‌های دیگر کارساز باشد و تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین نیز از همین رو است.

وی ضمن اشاره به این‌که در مرحله اول، آگاهی و آگاهی بخشی رسانه‌های انقلابی می‌تواند حمله رسانه‌ای را خنثی کند، یادآورشد: در مرحله بعد استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در عرصه رسانه و فضای مجازی از جمله جوانان، صاحبان ایده و تفکر در مسائل مختلف برای تولید محتوا و خوراک تبلیغاتی در راستای پاسخ به شبهات و دفع حملات همچنین عمل کردن و مدیریت صحنه و میدان بر مبنای اندیشه تاسیس قرارگاه که رهبری بر ایجاد آن تاکید مستمر داشته و دارند، از دیگر عواملی است که می‌توان از این طریق امپراتوری دروغ دشمن را شکست داد.

 

انتهای خبر/5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از