حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنی اصلی استکبار با ملت بصیر ایران است

دشمنی اصلی استکبار با ملت بصیر ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنی اصلی استکبار با ملت بصیر ایران است، گفت: برخی روزها مانند عاشورا ماندگار و همیشه زنده است و ۹ دی چراغ راه آینده و بنیانگذار گفتمان مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت السلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی انقلاب را از بزرگترین خطر و گردنه عبور داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید قدر نعمت ولایت را بدانیم، افزود: ولایت سنگ‌تمام نعمت‌های خداوند است و ما خدا را به خاطر نعمت ولایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه حکیم، فرزانه، شجاع و مسلط بر همه نقشه‌های دشمن شاکر هستیم.

وی با اشاره به نعمت ملت بصیر و با استقامتی که غیرت دینی دارد، گفت: آنچه در ۹ دی دیدیم غیرت دینی ملت ایران اسلامی بودچون در این روز غیرت دینی مردم برافروخته شد و از دین دفاع کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمنی اصلی استکبار با ملت بصیر ایران است، تصریح کرد: امام راحل فرمود: «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلی الله علیه و آله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی- صلوات الله و سلامه علیهما- می‌باشند.»

وی با اشاره به استقامت فکری و جهاد و مبارزه پیوسته ملت ایران اسلامی، بیان کرد: امت با بصیرت ایران در ۴۵ سال گذشته مقابل همه توطئه‌های استکبار ایستاد که در طول تاریخ اسلام و تشیع بی‌سابقه است لذا مردم ایران مصداقی از آیات قرآن هستند که در آیه ۱۵ حجرات آمده است که «مؤمنان [واقعی] تنهاکسانی هستند که به خداو پیامبرش ایمان آورده‌اند، سپس شک و تردیدی به خود راه نداده و با اموال و جانهای خود در راه خدا جهاد کرده‌اند؛آن‌ها راستگویانند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این امت با این همه تهاجم‌ها، استقامت فکری داشته و همواره در میدان جهاد و مبارزه حاضر بوده است و مردم انقلابی امروز دشمن را آنچنان عقب زده‌اند که دیوانه‌وار عمل می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تأکید کرد: در انقلابی‌گری پشیمان نیستیم و به قضاوت روشنفکران غرب‌گرا کاری نداریم چو دین داریم و برای همین مسئله ایستادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۹ دی حادثه‌ای نبود که در آن سال رخ داد و اکنون خاطره آن را گرامی بداریم، تصریح کرد: برخی روزها مانند عاشورا ماندگار و همیشه زنده است و ۹ دی چراغ راه آینده و بنیانگذار یک گفتمان شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه گفتمان مقاومت توسط حاج قاسم سلیمانی به بهانه این روز در جهان گسترش یافت، ادامه داد: مردم ایران در ۹ دی اعلام کردند جان می‌دهند اما دین نمی‌دهند از همین جهت خشم ملت در آن روز به خاطر غیرت دینی بود چون دشمن به مقدسات حمله کرد.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۹ دی تجلی خشم مقدس ملت ایران اسلامی بود، افزود: ۹ دی روزی بود که این ملت تیر خلاص به بزرگترین فتنه انقلاب زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به مقاومت فلسطین و مجاهدان یمن در برابر ظلم، ادامه داد: اگرچه عملیات طوفان‌الاقصی کار فلسطین بود، اما فرهنگ مقاومت و جهاد را از مردم  ایران اسلامی یاد گرفته‌اند.

به گفته وی؛ عملیات طوفان الاقصی جبهه اسراییل و استکبار را در هم شکست و اکنون امریکا منفورترین چهره در دنیا است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه حمله اسرائیل به مخازن آب و داروی غزه را محکوم کرد و گفت: خون ۲۰ هزار شهید غزه هدر نرفته بلکه جبهه آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و فرانسه را در هم شکست و از نظر مردم همه اینها شکست خورده هستند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس گفتمان ایستادگی را مقابل حمله نظامی نشان دادیم بیان کرد: اما وقتی دشمن از این جنگ مایوس شد به فکر فتنه افتاد لذا برای اینکه ارزش ۹ دی را بدانیم باید فتنه قبل از آن را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن نقشه کشیده است که غیرت دینی را از ملت ایران بگیرد و اگر می‌بینید بی‌حیایی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند برای تحقق این هدف شوم آنان است.

وی در ادامه افزود: اما با همین نوجوانان که به خیال استکبار تحت تاثیر قرار گرفته و فریب خوردند، کاخ سفید و تمام قدرتشان را در دنیا نابود می‌کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه بصیرت ما را به میثاق با ولایت می‌رساند، گفت: امروز باید هوشیار باشیم چون دشمن می‌خواهد انقلاب را به وسیله خود مردم بشکند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات امسال عنوان کرد: باید در همه صحنه‌ها خود را نشان دهیم و انتخابات آینده یک جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار است تا ببیند انگیزه دینی در مردم ضعیف شده است اما باید نشان دهیم که با وجود مشکلات همچنان پشتیبان انقلاب و نظام و در برابر آمریکا مشت محکم و نابودکننده هستیم.

وی تأکید کرد: آنچنان استقامت در مردم اثر کرده و سرازیری سقوط استکبار سرعت گرفته است که در ۲ سال گذشته قدرت انقلاب برای نابودی استکبار بیشتر شده و اکنون روزها و سال‌های آخر عمر آنها را مشاهده می‌کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده‌ایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از