حالت تاریک

دیدار مسئولان بامجروح حادثه تروریستی راسک در بیرجند

دیدار مسئولان بامجروح حادثه تروریستی راسک در بیرجند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی با یکی از مجروحان حادثه تروریستی پاسگاه راسک سیستان و بلوچستان در بیرجند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر ناصری شامگاه دوشنبه در دیدار با «محمدعلی حسنی» مجروح حادثه تروریستی پاسگاه راسک اظهار کرد: ما به وجود چنین نیروی جان‌ بر کفی که با جان و دل، شبانه‌روزی از مرز و بوم دفاع می‌کند و امنیت و آسایش را برای همه مردم فراهم می‌کنند افتخار می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با آرزوی سلامتی و بهبودی برای این مجروح حادثه پاسگاه راسک گفت: مردم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شما هستند.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی، جانشین پلیس نیروی انتظامی، فرماندار خوسف و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

در ۲ بامداد جمعه ۲۴ آذرماه ۱۰ تروریست با حمله به پاسگاه مرزی فراجا در شهرستان راسک اقدام به شهادت ۱۱ تن از مرزبانان نیروی انتظامی و مجروح کردن شش تن از نیروهای فراجا کردند که تعدادی از تروریست‌ها در درگیری تن به تن به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز از مرزها گریختند. «مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبرمزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا و حمید رضایی‌امین» شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

همچنین اسماعیل دهکردی، حامد خمر، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان و اسکندر عباسی نیز در  حادثه تروریستی راسک مجروح شدند.

گروهک جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای حمله ترویستی به مقر انتظامی در راسک را بر عهده گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از