حالت تاریک
رئیس هیات نظارت خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم

مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر استقرار عوامل اجرایی انتخابات به رغم برودت هوا و مسدود بودن برخی مسیرها در تمامی شعب اخذ رای، گفت: مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روند برگزاری و برنامه‌ریزی و اجرای امور انتخابات از بیش از یکسال قبل آغاز شده است.


وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی استقبال و حضور خوبی در شعب اخذ رای داشته‌اند، افزود: در سراسر کشور بیش از ۲۳۰ هزار ناظر مردمی بحث نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند تا کوچکترین شائبه‌ای پیش نیاید.

رئیس هیات نظارت خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در استان نیز قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ناظر مردمی در سطوح مختلف اعم از ناظر، ناظر مسئول، سرناظر و .... بر امر انتخابات نظارت دارند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در دوره‌های مختلف نظام در صحت و سلامت برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره شورای نگهبان مردم را برای نظارت بر انتخابات به یاری طلبیده است.

یعقوبی گفت: سامانه مردم ناظر جهت گزارشات مردمی مبنی بر هر نوع تخلف راه‌اندازی شده است و هر نوع مشکل و تخلفی در حوزه انتخابات را می‌توانند اعلام کنند و در این زمینه اقدامات فوری صورت خواهد گرفت.

رئیس هیات نظارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به نامساعد بودن هوا و برخی از راه ها احساس می‌کردیم مشکلاتی به وجود بیاید اما به لطف خدا شب گذشته عوامل اجرایی در این مناطق حضور یافتند و اکنون در حال رای‌گیری هستند.

وی افزود: شورای نگهبان بر مدار قانون و با رعایت اصل بی‌طرفی در امر مقدسی که بر عهده دارد انجام وظیفه می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از