حالت تاریک
معاون استاندار خراسان‌ جنوبی تأکید کرد؛

خدمات دولت سیزدهم در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود

خدمات دولت سیزدهم در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: خدمات ۲۲ ماهه دولت سیزدهم در دهه فجر اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی امروز یکشنبه در ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: باید از فرصت ایام دهه مبارک فجر برای اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات نظام از منظر دولت در جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر خدمات برجسته ۲۲ ماهه دولت سیزدهم استفاده شایسته صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه شعار دهه فجر امسال را «دولت کار و فعالیت» اعلام کرد و گفت: امیدآفرینی، اعتمادافزایی و ایجاد نشاط اجتماعی محور همه فعالیت‌ها و اقدامات شورای اطلاع رسانی استان است.

وی افزود: از فرصت ایام مبارک ماه‌های رجب و شعبان برای تحقق برنامه‌های نشاط اجتماعی استفاده مناسب و شایسته‌ای داشته باشیم.

طالبی بیان کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی همچون سالروز ورود امام راحل به کشور و راهپیمایی ۲۲ بهمن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آن شورا است و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم‌ها هستند.

معاون استاندار تأکید کرد: کميته‌های ۱۴گانه ستاد دهه فجر استان باید تشکيل شود و تا پایان هفته برنامه‌های عمرانی و فرهنگی را به دبیرخانه ارسال کنند.

۸۰۰ پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: پروژه‌های بالای ۹۰ درصد برای تکمیل تأمین اعتبار شده و تا این لحظه بیش از ۸۰۰ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی احصا شده است.

احمد بنده ای با بیان اینکه پروژه‌های شاخص از سامانه منتاک دریافت می شود، افزود: پروژه‌های خارج از این سامانه پذیرفته نمی‌شود و باید پروژه‌ها در این سامانه ثبت شود.

بنده‌ای خظاب به فرمانداران که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت داشتند گفت: زمان چانه‌زنی برای ثبت پروژه‌های شهرستان‌ها است تا ۱۱ بهمن فرمانداران با هماهنگی و چانه زنی با معاونت عمرانی استانداری و... می‌توانند نسبت به ثبت پروژه‌ها برای افتتاح و کلنگ‌زنی اقدام کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم با بیان اینکه وضعیت ما در منطقه، داخل کشور وبین الملل متفاوت است، گفت: باید با اقدامات تبیینی جوانان و نوجوانان را متوجه اوضاع فعلی و مقایسه با گذشته کرد.

سردار محمدرضا مهدوی به ایجاد امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و افزود: در حوزه اقدامات، واقعیت‌ها با هدف تقویت انگیزه و امیدآفرینی باید ورود کرد و اقدامات را برای مردم و جوانان بیان کرد.

به گفته وی دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت مردم است و از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند و باید مردم، جوانان و... هوشیار باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از