حالت تاریک

شهرستان درمیان پذیرای خادمان حرم رضوی شد

شهرستان درمیان پذیرای خادمان حرم رضوی شد

مردم مناطق مختلف شهرستان درمیان با شاخه‌های گل از پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) استقبال ویژه‌ای داشتند و خدام رضوی را پذیرایی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» همزمان با هفتمین روز از ایام دهه کرامت شهرستان درمیان میزبان کاروان خدام حرم رضوی شد و عطر پرچم سبز امام رضا(ع) در این شهرستان پیچید.

خدام حرم رضوی در بدو ورود به این شهرستان با حضور در روستای خوان مورد استقبال عاشقان علی ابن موسی الرضا(ع) قرار گرفتند و دل‌های خود را به پنجره فولاد امام هشتم گره زدند.

اهالی روستای خوان که افتخار میزبانی از کاروان خادمین الرضا(ع) و پرچم متبرک بارگاه آن امام پیدا کرده بودند، با شور و شعف بسیار در نمایی وصف‌ناشدنی زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان با شاخه‌های گل به استقبال کاروان زیرسایه خورشید آمدند.

 پس از ورود کاروان خدام رضوی در بین جمعیت مشتاق روستای خوان بغض‌های فرو خفته با دیدن پرچم متبرک سرازیر شد و سیل اشک بر گونه‌های استقبال‌کنندگان جاری شد.

همچنین در ادامه خادمان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور خود در ميان مردم روستای نوزاد، دل‌های عاشقان را روانه حرم اين امام رئوف کردند و جلوه‌ای از عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) و به ویژه امام هشتم شیعیان به نمایش می‌گذارند.

هر ساله با فرارسیدن دهه کرامت فرصتی برای ابراز ارادت خادمان حرم رضوی به زائران و ایجاد لحظات شاد و معنوی برای آنان فراهم می‌شود.

در پایان نیز بسته‌های متبرک نمک بین حاضران توزیع و به کودکان دختر و پسر نیز عروسک و انگشتر به یادگار از حرم رضوی تقدیم شد.


 انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از