حالت تاریک
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی؛

شهرهای قاین‌ و‌ سربیشه به شبکه فاضلاب‌متصل می‌شوند

شهرهای قاین‌ و‌ سربیشه به شبکه فاضلاب‌متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: امکان واگذاری انشعاب فاضلاب در شهر قاین تا تابستان و در سربیشه تا پایان سال فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،مهدی دوستی، امروز در جمع رسانه ها از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان سال جاری در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود. 

وی افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، افزود: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا می باشد که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه هاي جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در ابن زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد.

مهدی دوستی یادآور شد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از