حالت تاریک
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی:

شکست جنگ‌ترکیبی دشمن درمقابل قدرت نظامی و معنوی

شکست جنگ‌ترکیبی دشمن درمقابل قدرت نظامی و معنوی

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: در فتنه و جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی، بعد معرفتی، معنوی و فیزیکی با هم جمع و سبب شکست دشمن در این جنگ ترکیبی و دروغگویی‌های او شد.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص سالگرد شکست دشمن در جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اظهارکرد: در هر کشوری یک سری نواقصی وجود دارد که کشور ما هم از این حیث و این نواقص مستثنا نیست.

وی افزود: بسیاری از نواقص موجود در کشور، نشأت گرفته از دولت قبل است که یک نوع تعطیلی در کشور اتفاق افتاد و کل کشور به یک قرارداد گره خورد، آن هم قراردادی که نافرجام بود و یکی از روسای جمهور دنیا آن را پاره کرد و گفت که اصلا به چنین توافقی اعتقاد نداریم.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: وقتی کشور به چنین قراردادی گره خورد، طبیعتا طرف مقابل هم از قرارداد و اتفاقاتی که قرار است بر اثر آن بیفتد اطلاع دارد، اما وقتی جلوی این قرارداد گرفته شد، دشمن به این فکر افتاد که از چه طریقی می‌تواند به کشور ضربه بزند؟

وی یادآور شد: در جریان امضای این قرارداد، متاسفانه مسئولین ما خیلی از حرف‌هایی را زدند که جزء اسرار کشور بود و بنابراین طرف آمریکایی توانست نواقص کشور را کشف کند. بر همین اساس آنها به این نتیجه رسیدند که اختلاف اندازی در زمینه جنسیت و قومیت می‌تواند روش خوبی باشد.

اکبری مطلق ادامه داد: بنابراین دشمن در پیشبرد نقشه‌هایش، یک زن از یک قوم خاص و در شرایط خاص را انتخاب کرد تا بتواند در کار نیروی امنیتی خاص کشور اخلال ایجاد کند و چنین جنگی را در ایران؛ آن هم در فضای مجازی که مدیریت آن دو سال در دست خودش بوده است، به راه انداخت. 

وی افزود: در این خصوص دشمن از طریق فضای مجازی که تکنولوژی در دست خودشان بود، ذهن‌ها را فرماندهی کرد و با استفاده از پاکترین ذهن‌ها، ناجوانمردانه در مدارس هم حرف زد.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص علت شکست یا خنثی کردن این جنگ ترکیبی نیز گفت: در این جنگ، دشمن به اشتباه روی دنش آموزان و دانشجویان که ذهن‌های خیلی پاکی دارند سرمایه گذاری کرد. همچنین در حالی که دشمن تصور می‌کرد که طی چندسال دوران کرونا، در قشر خاص کشور نفوذ کرده و دیگر قشر مذهبی نداریم، اما خوشبختانه بعد مذهبی کشور هنوز هم قوی بود و توانست در مقابل این فتنه مبارزه کند.

اکبری مطلق خاطرنشان کرد: علت دیگر هم آگاهی بخشی خیلی خوبی بود که توسط رهبر انقلاب و نخبگان کشور انجام و مانع از موفقیت دشمن در این جنگ شد.

وی تصریح کرد: در این فتنه و جنگ ترکیبی، بعد معرفتی، معنوی و فیزیکی با هم جمع و سبب شکست دشمن در این جنگ ترکیبی و دروغگویی‌های او شد، در واقع از لحاظ معرفتی مردم آگاه شدند، از لحاظ معنوی هم مردم از روحیه خوبی برخوردار بودند و از نظر فیزیکی هم قدرت نظامی کشور به رخ دشمن کشیده شد.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از