حالت تاریک
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد؛

مبارزه با جبهه شیطان سرلوحه‌تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

مبارزه با جبهه شیطان سرلوحه‌تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: موضوع مبارزه با جبهه شیطان در مسیر حرکتی مجموعه‌های تبلیغات اسلامی استان در عرصه جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی قرار دارد

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،حجت الاسلام حجت سالاری مکی، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: امسال آنچه در ابتدای سال برای مردم ایران رقم خورد تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن بود که مشی قرآنی ملت ایران مایه خرسندی مقام معظم رهبری گردید.

وی تصریح کرد: امسال خدماتمان به برکت قرآن و معرفت آموزی آن بیشتر شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات و ظهور قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین المللی است، افزود: بدون شک این ظهور اراده، پشتیبانی و لوازم و مقدماتی داشته که دنیا را مسحور این اراده ملی ایران و منطق مقاومت کرده و این مسئله مهمی است.

سالاری مکی با اشاره به اینکه باید به اندازه وسع خود در زمانه‌ای که بلوک نوپدید خدمت، مقاومت و استکبار ستیزی رونمایی شده و گفتمان اسلام ناب در ویترین جهانی و در عملیات میدانی به یک قدرت دائمی تبدیل گشته و با قدرت و اعتماد حمله می‌کند تلاش نموده تا گسترش یابد، اضافه کرد: دشمن اگر پاسخ ناچیز و حداقلی به زعم خود داشته نیز مورد تمسخر دنیا قرار می گیرد.

وی ادامه داد: لذا خرسندیم که در زمانه ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب، گفتمان زر و زور و تزویر را به چالش بسیار بسیار جدی کشانده و نوبت این است که قدرت فرهنگی، قدرت سبک زندگی، قدرت اعتقادی و قدرت رسانه‌ای این جبهه با وسعت عملیاتی بیشتر بعد از عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داده شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و افرادی که در این حوزه کار می‌کنند باید تراز کار خود را چندین و چند برابر بالاتر ببینند و برنامه‌ریزی کنند.

سالاری مکی با بیان اینکه موضوع مبارزه با جبهه شیطان در مسیر حرکتی مجموعه‌های تبلیغات اسلامی استان در عرصه جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی قرار دارد و روی همین محور و رسیدن به این قله فعالیت های خود را برنامه ریزی می کند، یادآور شد: همافزایی خوبی با نهادهای همسو ه و برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در کنار همه برنامه‌های تبلیغاتی خود توجه ویژه به سه محور نوجوانانه، بانوان و جمعیت‌های خاص را بر پایه کار قرآنی انجام می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان در چند موضوع خاص در سطح کشور زو رتبه‌های برتر بوده است، خاطرنشان کرد: بحث زندگی با آیه‌ها هرباره‌های همدل و آزمون حفظ قرآن کریم ز جمله این موارد می‌باشد که اگرچه رسیدن به این رتبه‌ها سبب شکرگزاری ما شده ولی قانع نیستیم چون جای کار بسیار زیاد است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از