حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه اقتدار و امنیت‌فراگیر

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه اقتدار و امنیت‌فراگیر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قطعاً مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن اشاره به انتخابات پیش رو و تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در این صحنه، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی با انقلاب سال ۵۷ مسیری را انتخاب کرده‌اند که در این مسیر استکبارستیزی، پایبندی به ارزش‌های الهی، آزادی از قید طواغیت عالم و عزت اسلام مهمترین شاخصه‌های این مسیر است.

حجت سالاری افزود: آنچه که قوام این حرکت را بهمراه داشته و دارد؛ مکتب، مرجعیت و مردم است و در این بین مکتب و مرجعیت زمانی در صحنه زندگی جامعه و جهان نقش آفرین خواهند بود و زمینه دست‌یابی به سعادت الهی و رضایت پرودگار را فراهم می‌کند که مردم آن‌ها را همراهی کنند.

وی بیان کرد: شاهد بر این مدعا تلاش شبانه روزی و هزینه‌های صد‌ها میلیون دلاری دشمن در مسیر ضعیف کردن اراده ملت و از بین بردن اعتقادات مذهبی و سیاسی مردم در همراهی با مکتب و مرجعیت است. از طرفی شواهد گوناگون در اقصی نقاط عالم گویای این حقیقت است که انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه و همراهی مردم، نه تنها مایه عزت اسلام شده، بلکه الگوی جوامع مختلف بشری برای ر‌هایی از یوغ استکبار و زیاده خواهی زورگویان عالم شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به بزرگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه، ادامه داد: قطعاً مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.

سالاری با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات، اظهارکرد: یکی از مهمترین مسائلی که ملت مجاهد ایران در این مسیر آن را انتخاب کرده‌اند و باید به آن اهتمام داشته باشند، انتخاب نماینده‌ای در تراز این انقلاب و این هدف است.

وی تصریح کرد: نماینده این مردم با این آرمان و اهداف باید بتواند در سنگر مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین، نظارت بر عملکرد‌ها و تعهد به امورات مختلفی که جزء وظایف او شمرده شده است، مایه افتخار مردم، پیشبرنده سیاست‌های انقلابی نظام و مایه یأس دشمنان باشد.

او افزود: جهادی بودن، مردمی بودن، نهراسیدن از مورد هجمه دشمن قرار گرفتن، نداشتن ارتباط قبلی و بعدی با زیاده خواهان و ایادی بیگانه جزء مؤلفه‌های اصلی نمایندگان مجلس است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: نماینده مردم در مجلس بایدبر حد و مرز اختیارات خودش اشراف داشته باشد و بر همین اساس هم نباید با رفتن به هر کوی و برزن، قول‌های غیر متعارف بدهد که بعداً یا بخاطر عدم تعهد مغضوب شود یا بخاطر انجام آن رو به لابی‌گری و‌بی تقوایی آورد که اصلاً منطقی نیست.

سالاری گفت: متأسفانه برخی از نامزد‌های انتخابات بعضا در هنگام تبلیغات، برای رای جمع کردن هر مطلبی را قبول کرده و سپس از آنجایی که برای انجام و بر آوردن آن خواسته اقدام غیر منطقی لازم است، نماینده از آن مؤلفه‌های انقلابی و اسلامی دور می‌شود.

 

انتهای پیام/۷

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از