حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای موزه استکبارستیزی طبس

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای موزه استکبارستیزی طبس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تخصیص اعتبارات ملی برای موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی روز چهارشنبه در در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت، سالروز شکست آمریکا در طبس که در محل مسجد شکر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: واقعه صحرای طبس واقعه‌ای است که اسناد آن برای مردم ملموس و روشن است.

وی با تأکید بر اهمیت سالروز شکست امریکا در صحرای طبس، افزود: باید توجه مسئولان کشوری و لشکری بیشتر به این واقعه معطوف شود تا این واقعه از اذهان و افکار جهانی پاک نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به موزه بین‌المللی استکبارستیزی در طبس اشاره کرد و گفت: هنوز اعتبار ملی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم و پیگیر هستیم متمم‌های دیگری را الحاق کنیم چون ساخت این پروژه با اعتبارات استانی امکان‌پذیر نیست و شاید نیازمند بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار باشد.

طالبی بیان کرد: جهت ساخت موزه بین‌المللی استکبارستیزی در طبس از مصوبات سفر رئیس جمهور ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد و این میزان اعتبار را اعمال کردیم و ۴ میلیارد تومان دیگر نیز به این میزان اضافه شد.

وی افزود: پیگیر هستیم تا متمم‌های دیگری به این موزه بین المللی الحاق کنیم و درخواست داریم تا مسئولان کشوری به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از