حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

نفوذ فرهنگی غرب از طريق لوازم‌التحرير وارداتی

نفوذ فرهنگی غرب از طريق لوازم‌التحرير وارداتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نباید بگذاریم جریان منحط غرب با نفوذ فرهنگی در حوزه نمادهای خود از طریق لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای وارداتی بتوانند نفوذ و رسوخی در بین دانش‌آموزان ایرانی داشته باشند.

به گزارش خاورستان، علی فرخنده امشب در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در بیرجند اظهار کرد: در نقشه مهندسی فرهنگی کشور اولین اولویت از اولویت‌های فرهنگی بحث تقویت هویت ایرانی و اسلامی و انقلابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: در این راستا بحث مهندسی نوشت‌افزار مدارس در اولویت قرار گرفته است و سال گذشته اولین رویداد این نمایشگاه را در استان به همت صنف نوشت افزار و لوازم التحریر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه امسال دومین سالی است که نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، افزود: درخواست داریم تا در خصوص این نمایشگاه اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم صورت گیرد.

فرخنده ادامه داد: دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی تا جمعه سوم شهریور ماه در محل فرهنگسرای بیرجند دایر است و هر شب یک رویداد فرهنگی هنری مرتبط با عاشورا در این محل برای علاقمندان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: تلاش کردیم تا جنس نوشت‌افزارها در این نمایشگاه تولید داخل کشور باشد و دفاتر مرتبط با نمادهای فرهنگی استان عرضه کنیم.

به گفته وی؛ تکلیف همه والدین و مسئولین این است که نسل جوان و نونهال را در حوزه هدایت فرهنگی مورد توجه قرار دهند.

فرخنده گفت: نباید بگذاریم جریان منحط غرب با نفوذ فرهنگی در حوزه نمادهای خود از طریق لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای وارداتی بتوانند نفوذ و رسوخی در بین دانش‌آموزان ایرانی داشته باشند و این مهم‌ترین تکلیف در عرصه مدارس است.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از