حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

اسرائیل‌به هیچ‌کدام از اهدافش در جنگ‌با غزه نرسید

اسرائیل‌به هیچ‌کدام از اهدافش در جنگ‌با غزه نرسید

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رژیم صهیونیستی پس از گذشته شش ماه به هیچ یک از اهداف خود در حمله به غزه نرسیده و رو به زوال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند به بیان ویژگی ‌های قوم یعود براساس آیات قرآن پرداخت و  اظهار کرد: اولین صفت قوم یهود، تحریف حقایق و سرپیچی دستورات خداوند متعال است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: عهدشکنی از دیگر صفات یهود است که در بسیاری از آیات قرآن کریم تکرار شده که هرگز یهود بر عهد و پیمانش خود پایبند نیست.

و با اشاره به اینکه سومین صفت قوم یهود کفر و پشت کردن به آیات قرآن کریم است، تصریح کرد: قتل انبیاء و پیامبران خدا از دیگر صفات یهود است و آنان از اینکه دست آنها به خون انبیاء الهی آلوده شده باکی ندارند و صراحتاً اعلام می‌کنند.

نوفرستی ادامه داد: برای ما درس است که با درخشش انقلاب اسلامی زمینه برای بصیرت مردم در سطح جهان فراهم شده و آینده از آن مسلمین و جهان اسلام خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری دو شکست بزرگ را متحمل شدند، گفت: اولین شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی، جریان عملیات طوفان الاقصی بود که قابل جبران برای رژیم صهیونسیتی نیست.

وی دومین شکست دوم صهیونیست‌ها را شکست در دستیابی به اهداف اعلام شده در حمله به غزه دانست و گفت: امروز جریان فلسطین به عنوان مطالبه جهانی تبدیل شده که این قطعا یکی از پیروزی‌ها برای ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: رژیم صهیونیستی پس از گذشته شش ماه به هیچ یک از اهدافش در حمله به غزه نرسیده است و با همه ادعاهایی که در طول تاریخ داشتند رو به زوال و نابودی هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با محکومیت حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران افزود: البته رژیم صهیونیستی سیلی این اقدام مذبوحانه خود را خواهند خورد، اما این اقدامات مشکلات آنها را علاج نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: این اقدام تروریستی در راسک و چابهار نشان داد که برخی از جریانات با امریکا و رژیم صهیونیستی همسو هستند تا توجه مردم به غزه و فلسطین را کمرنگ کنند اما قطعاً خون شهیدان برای مردم ما بصیرت ایجاد می‌کند و نیروهای مسلح نیز در مقابل توطئه‌ها با اقدام به موقع و صحنه‌ای، قدرت نظام اسلام را نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: یکی از مباحثی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظان مطرح فرمودند کار قابل تحسین دولت سیزدهم است که شبانه‌روزی تلاش می‌شود اما هنوز با توجه به مشکلات و چالش‌های که وجود دارد جای کار می‌طلبد که باید این تلاش‌ها در زندگی مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد: نقش دولت، ستادی و نظارتی است و باید زمینه را برای نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم و نخبگان فراهم کند.

نوفرستی به مسئله حجاب در بیانات اخیر رهبر معطم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان با برنامه‌ریزی حساب شده مسئله و چالش بدحجابی و بی‌حجابی را بر کشور تحمیل کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه این شرایط برای مردم ما قابل تحمل نیست، افزود: باید مسئولان و نهادهای متولی در این جهت تلاش کنند و البته بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند اما دچار غفلت شدند که بایستی با برنامه حساب شده در این خصوص کار کرده و نقشه‌های دشمنان و ایادی آنان را خنثی کرد.

به گفته وی؛ نقشه دشمنان این است که نظام را از نظر فساد و بی‌حجابی ها و بدحجابی‌ها به زمان طاغوت برگردانند و این برای مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی تکلیف‌آور است که با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از