حالت تاریک
اول اسفند؛

نمایشگاه مد و لباس در بیرجند برپا می‌شود

نمایشگاه مد و لباس در بیرجند برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه مد و لباس استان از یکم تا چهارم اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی استان با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فرخنده امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نمایشگاه طرح اصیلا و نمایشگاه قرآن کریم اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مجری برگزاری نمایشگاه مد و لباس (طرح اصیلا) منتخب شده اما اداره کل فرهنگ و ارشاد هم مباحث نرم‌افزاری و فرهنگی این نمایشگاه را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه باید با گفتمان ایرانی اسلامی تناسب داشته باشد، گفت: نمایشگاه مد و لباس استان از یکم تا چهارم اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی استان با کمک تولیدات داخلی استان و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی گشایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: اولویت نمایشگاه، گفتمان ایرانی اسلامی و تولیدات اخل استان است و برای هر آنچه که تامین نشود در سطح ملی با مجموعه‌های مد و لباس کشور هماهنگ شده و اعلام آمادگی برای حضور تولیدکنندگان عمده شده است.

فرخنده همچنین در خصوص نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» گفت: طبق رصد و ارزیابی که از نمایشگاه سال گذشته داشتیم ۱۰۰ درصد نظرات بر تغییر مکان است لذا امسال این نمایشگاه در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد شده تا نمایشگاه قرآن در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه آماده شود تا نمایشگاه هم قبل و هم بعد از ماه رمضان برای علاقه‌مندان دایر باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از