حالت تاریک
جانشین فرمانده مرزبانی کشور:

هرگونه تعرض رژیم‌صهیونیستی پاسخ داده می شود

هرگونه تعرض رژیم‌صهیونیستی پاسخ داده می شود

جانشین فرمانده مرزبانی کشور گفت: تهدید‌های پوچ و واهی نتانیاهو و این رژیم پوشالی در هر گونه تعرض به کشور قطعا با برخورد و پاسخ دیگر ایران روبه رو می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار جلال ستاره جانشین فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله در بیرجند گفت: چنانچه اسرائیل بخواهد علیه ایران دست به هرگونه اقدامی در خصوص حمله و یا تجاوز بزند قطعاً این بار پاسخ ایران محکم‌تر و قاطعانه‌تر از قبل است.

وی افزود: و در صورتی که حملات آن‌ها از طرف گروه‌های نیابتی در مرز‌ها باشد با مقابله مرزبانان و برخورد قاطع مواجه می‌شوند.

جانشین فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اینکه حملات هوایی و بالستیکی نیز اگر از سوی اسرائیل عملیاتی شود با واکنش بسیار سخت پدافند در مرز‌ها مواجه می‌شود گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند سپاه پاسداران این حملات را دفع می‌کنند و هیچ گونه نگرانی برای مردم نیست.

سردار جلال ستاری همچنین در خصوص برخورد با هرگونه اقدام تروریستی افزود: با اقدامات تروریستی در مرز‌های کشور قاطعانه برخورد جدی می‌شود.

وی به کاهش قاچاق مواد مخدر از مرز‌های کشور به ویژه مرز شرقی اشاره کرد و گفت: در برخی پایانه‌های مرزی و رسمی با جاسازی‌های کاملا حرفه‌ای مواد مخدر وارد می‌شود که ما از مسئولان مرتبط در کشور مقابل یعنی افغانستان و پاکستان در خواست داریم که این موارد را تمام کنند و قبل از ورود به مرز ایران با جدیت جلوی این موارد را بگیرند.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم قربانعلی داوطلب به عنوان فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله معرفی و از خدمات سرتیپ دوم ستاد محمد علی محمدی قدردانی شد.

 

انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از