حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

هفته دولت فرصتی برای افزایش مشارکت در انتخابات است

هفته دولت فرصتی برای افزایش مشارکت در انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت بهترین فرصت و موقعیت برای بیان خدمات دولت به مردم، اعتمادبخشی، امیدآفرینی در جامعه و افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش خاورستان، محمدرضا طالبی روز یکشنبه در شورای اطلاع‌رسانی استان که به حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با تشریح شرایط سخت و پیچیده‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفت، اظهار کرد: علاوه بر خزانه خالی و بدهی‌های کلان بجامانده، در اواخر دولت قبل تعهداتی ایجاد شد که بار مالی آن بر روی دوش دولت سیزدهم قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر بیان واقعیت‌ها به مردم تأکید کرد و افزود: دولت سیزدهم با اتکای به خداوند با همکاری مردم و مسئولان توانست یکی پس از دیگری بدهی‌های بجامانده را پرداخت کند و از طرفی دیگر ذخیره‌سازی‌های خوبی را در حوزه اقلام اساسی و ضروری مردم انجام دهد.

وی بیان کرد: در حوزه دیپلماسی اکنون شاهد هستیم کشورهایی که کسی باور نمی‌کرد به سمت ایران چرخش داشته باشند و سالها به نوعی مستعمره امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بودند، خواستار مذاکره با ایران شدند.

طالبی در ادامه با اشاره به ضرورت محاسبه دقیق نرخ رشد اقتصادی و تجزیه و تحلیل آن برای مردم، گفت: در حال حاضر درگیر جنگ ترکیبی نرم و تمام عیاری با دشمن هستیم که این جنگ بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی هشت سال دفاع مقدس، ترورها و کودتاهای اول انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی نمی‌توانیم دشمن را به صورت واضح بشناسیم و ببینیم که کجا قرار دارد، تصریح کرد: جنگ ترکیبی بسیار جنگ خانمان‌سوز و سختی است که همه ما بایستی در راستای افشاگیر و خنثی‌سازی این جنگ ترکیبی همه جانبه تلاش کنیم.

وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی و تبلیغاتی خود، بر نا‌امیدسازی نسل جوان، کوچک و وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام اسلامی و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور تمرکز کرده است.

طالبی با بیان توفیقات و دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی، اضافه کرد: در همین راستا بایستی از طرق مختلف این دستاوردها را اطلاع‌رسانی و تبیین کنیم و اگر در این زمینه کوتاهی شود مدیون خون شهدا خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه دستاوردهای نظام و دولت برای مردم باید همه جانبه و گسترده باشد و بارها تکرار شود.

وی ادامه داد: از تمام مسئولان و فرمانداران خراسان جنوبی انتظار می‌رود در حوزه اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات دولت و دستاوردهای نظام تلاش کنند.

طالبی به تشریح دستورالعمل رسانه‌ای و تبلیغی شورای اطلاع‌رسانی کشور پرداخت و گفت: واقعیت‌ها باید برای جامعه بازگو شود چون مردم ما سوء‌تدبیر مدیران را از اصل نظام اسلامی تفکیک می‌کنند و در مناسبت‌های ملی و مذهبی علی‌رغم تبلیغات سوء دشمن با حضور پررنگ خود حماسه می‌آفرینند.

معاون استاندار با بیان اینکه نهایت تلاش مسئولان برای حل مشکلات و همراهی با مردم است، تأکید کرد: هفته دولت بهترین فرصت و موقعیت برای بیان خدمات دولت به مردم، اعتمادبخشی، امیدآفرینی در جامعه و افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است.

طالبی در پایان گفت: از رسانه‌ها و صدا و سیمای استان انتظار است هم در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت و هم پروژه‌هایی که به نتیجه رسیده و می‌خواهد افتتاح شود اطلاع‌رسانی قوی داشته باشند.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از