حالت تاریک

همراهی نکردن مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد

همراهی نکردن مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: با همه تلاش‌های استکبار جهانی، هدایت‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری و همراهی نکردن مردم سبب شکست امپراتوری دروغ رسانه‌های استکباری شد.

 غلام‌حسین نوفرستی در رابطه با شکست فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی در‌گفتگو‌با‌خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: به هنگام وقوع سیل یا طوفان همان‌طور که قرآن هم به این موضوع اشاره دارد که زمانی که باران نازل می‌شود قطره است و زمانی که تبدیل به رودخانه می‌شود موج‌ها روی هم می‌افتد و آسیب‌‌هایی وارد می‌شود و در مجموع جریان حق در حقیقت پیروز است.

 امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: هر از چندگاهی فتنه‌گران مشابه این خار و خاشاک‌ها خودنمایی می‌کنند و آسیب‌‌هایی را می‌زنند که به طور قطع با نور ایمان و تعهد مردم هما‌ن‌طور که فتنه‌گران به حاشیه رانده شدند و حالا بخشی هم گول خوردند و به دامن ملت برمی‌گردند ولی آن‌هایی که سرسپرده غرب هستند و هنوز هم نتوانستند بعد از ۴۵ سال مسیر خود را پیدا کنند با آن‌ها محشور خواهند بود.

 نوفرستی ادامه داد: همان‌طور که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را رو به زوال می‌بینیم این فتنه‌گران هم نابود خواهند شد و این موضوع هم در قرآن آمده است که زمانی که آب آرام می‌گیرد آن‌چه به درد مردم می‌خورد آبی است که در دل زمین نفوذ خواهد کرد و خار و خاشاک جایگاهی ندارند و رو به زوال و نابودی هستند.

به گفته وی دشمن در اغتشاشات سال گذشته از یک جنگ ترکیبی استفاده می‌کرد و به طوری که در پیشبرد اهداف خود ترور، خرابکاری، اغتشاش و کشف حجاب، شایعه و دروغ برای تسخیر اراده‌ها را به کار برد. 

 نوفرستی با بیان اینکه در جنگ اراده‌ها و جنگ شناختی خبری از تیر و تفنگ و موشک نیست بلکه دشمن با خبر، تحلیل و گزارش ذهن انسان را بمباران می‌کند و تلاش می‌کند آنگونه که او می خواهد، مردم فکر کنند و عمل نمایند، افزود: لذا دشمنان در اغتشاشات سال گذشته از دروغ و شایعه پراکنی هم استفاده می‌کرد و دروغ تکنیک دشمنان در جنگ شناختی بود.

به گفته وی با همه تلاش‌های دشمن، هدایت‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری، بصیرت مردم، دشمن‌شناسی مردم و عدم همراهی با دشمنان، آشکار شدن اهداف دشمنان، ترور و شهادت جوانان بسیجی و مدافع امنیت و حمله به شاهچراغ موجب رسوایی و شکست امپراتوری دروغ رسانه‌های استکباری شد تا یک بار دیگر دشمن از ملت انقلابی سیلی خورد. 

وی تصریح کرد: راه نجات در جنگ شناختی دشمن عمل به دستور قرآن است که فرمود اگر فاسقی خبری آورد درباره آن تحقیق کنید و در حقیقت رسانه‌ها و شبکه‌های استکباری مصداق کامل فاسق هستند.

وی ادامه داد: از طرفی حضور پرشور و بر اساس برآوردها افزایش چشمگیر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال گذشته دشمن را مایوس کرد و با همه تلاش‌هایی که دشمنان برای سالگرد اغتشاشات داشتند، هیچ اتفاقی در کشور نیفتاد و این هم بیانگر دشمن شناسی مردم و همراهی نکردن با دشمنان بود که البته نباید جهاد تبیین و روشنگری‌های که در طول یکسال اتفاق افتاد هم نادیده گرفته شود که این نشانگر اهمیت جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری فرمود اگر ما تبیین نکنیم دشمن تحریف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی انتظار داریم جوانان از این موقعیت‌ها و فرصت‌ها جهت بصیرت و آگاهی هر چه بیشتر خود استفاده کنند و در این موقعیتی که در آستانه ظهور قرار داریم امام زمان(عج) منتظر ما است تا با ایمان و تعهدمان و بصیرتمان بتوانیم امامت و ولایت را کمک کنیم تا به امید خدا زمینه ظهور فراهم شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از