حالت تاریک
فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی:

وحدت و انسجام از دستاوردهای دفاع مقدس است

وحدت و انسجام از دستاوردهای دفاع مقدس است

فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برای زندگی نیازمند برنامه‌ریزی  و قانون هستیم و برای اجرای قانون هم نیاز به حکومت است.

وی افزود: نبی اکرم(ص) برای اداره امتش، تشکیل حکومت بر مبنای قانون اسلامی داد تا به اهدافش برسد.

فرمانده ارتش نظامی آجا در  خراسان جنوبی ادامه داد: از دیدگاه قرآن و پیامبر اسلام، حکومتی که بر اساس اعتقادات الهی و اسلامی تشکیل نشود بخش عمده آن بر روی زمین می‌ماند.

شاطری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های دینی و سیره نبی مکرم اسلام بوده ولیکن جهان غرب و استکبار جهانی در مقابل اندیشه اسلامی تاب تحمل نیاورد و ترسیدند لذا به مقابله با آن برخواستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ و تبعیض‌ها جهان را آبستن انقلاب عظیم امام زمان(عج) کرده است، تأکید کرد: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در زمان و بعد از جنگ به ما درس‌های زیادی آموخت که مهمترین آن وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود.

فرمانده ارتش نظامی آجا در  خراسان جنوبی در ادامه فناوری و پیشرفت نظامی را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: اما آنچه که امروز از هر بمب و موشکی برای ما قویتر است حمایت قوی مردمی می‌باشد.

شاطری تاکید کرد: دشمنان بدانند دست برتر نیروهای مسلح، مردم است و هر کشوری بخواهد چشم طمع به نظام مقدس اسلامی داشته باشد تا جای که توان و جان داشته باشیم با آنان مقابله خواهیم کرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از