حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پنجم اردیبهشت یکی از امدادهای غیبی است

پنجم اردیبهشت یکی از امدادهای غیبی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از امدادهای غیبی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان هدیه بزرگ الهی به بشریت، پیوسته تحت امدادهای غیبی پروردگار متعال قرار داشته و دارد.

وی افزود: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از این امدادهای غیبی است آنجا که اعتراف می‌کنند: «ما تمامی امور را سنجیده بودیم اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می‌کرد یکی از هواپیماهای ما سرنگون می‌شد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آری صحرای طبس تابلویی از عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است، اینجانب ضمن حمد و سپاس خدای منان بر همه الطاف خفیه و جلیه الهی به روح ملکوتی امام و شهیدان درود می‌فرستم و توجه همگان به خصوص جوانان جویای حقیقت را به بازخوانی این برگ‌های سرنوشت ساز تاریخ و تبیین چهره واقعی استکبار جهانخوار جلب می‌کنم.

گفتنی است؛ پنجم اردیبهشت یادآور شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس است که این شکست خفت‌بار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و هرچند تلاش می‌کنند با ساخت روایت‌های جعلی حافظه تاریخی ملت‌ها را مخدوش کنند اما در واقعیت از تحقیر و رسوایی آنها پس از سال‌ها ذره‌ای کم نشده است.

امام خمینی (ره) پس از این واقعه فرمودند: «نباید بیدار شوند آنهایی که به معنویات توجه ندارند و به این غیب ایمان نیاوردند، (چه کسی) این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‏‌خواستند به ایران بیایند، ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مامور خدا بودند، باد مامور خداست».

آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری درباره این واقعه فرمودند: «اولین باری که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت، سال ۱۳۵۹ بود که نیروهای آمریکایی به فرمان رئیس‌جمهور دموکرات، به قصد این ‌که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله‌ نظامی کردند. البته از همان نیمه‌ راه، جسدهای سیاه‌شده و جزغاله شده‌شان برگشت! عجیب است! کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه‌ تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است.»

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از