حالت تاریک

پیروزی ملت‌ایران در مقابل توطئه‌های آمریکایی صیهونیستی

پیروزی ملت‌ایران در مقابل توطئه‌های آمریکایی صیهونیستی

امام جمعه اسدیه گفت:آمریکا بعد از انقلاب بیش از صد فتنه و توطئه در مقیاس‌های مختلف در داخل و خارج از مرزها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد اما در همه اینها شکست خورده و این ملت انقلابی و ولایی همیشه پیروز شده است.

حجت‌الاسلام مصیب خزاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به اغتشاشات سال گذشته افزود: دشمن از همان ابتدا با انقلاب مخالف بود و هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد اما نتوانست انقلاب را از بین ببرد و یک وجب خاک این وطن را بگیرد و در نهایت ایران پیروز این میدان شد و در واقع عراق محکوم به تجاوزگری شده است. 

وی ادامه داد: نکته بعدی این که دشمن زمانی که از طریق نظامی نتوانست پیروزی را به دست آورد از طریق جنگ فرهنگی ورود کرد تا به این طریق ایران را از بین ببرند.

به گفته وی بنابراین مواردی در رابطه با آزادی و مباحث شهروند و حقوق شهروندی را مطرح کردند این مواردی این گونه که مطرح کردند یا به دنبال مسائل آزادی سینمایی و بازیگری می‌خواستند از طریق فرهنگی ضربه‌ای را به ایران بزنند که مقام معظم رهبری فرمودند ابتدا شبیخون فرهنگی و بعد هم ناتوی فرهنگی و مسائلی را مطرح کردند.

امام جمعه اسدیه ادامه داد: خواستند از طریق جنگ فرهنگی بر علیه ایران فائق بیایند که نتوانستند در نهایت تصمیم گرفتند جنگ اقتصادی را راه بیندازند و به مدت بیش از ۸ سال مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کردند.

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: گاهی با گرانی اندکی که در کالا ایجاد می‌شد جوانان بسیاری را تحریک به تظاهرات می‌کردند و از طریق جنگ اقتصادی که در آن زمان یکی از وزرای خارجه آمریکا گفته بود باید تحریم‌های فلج کننده‌ای برای ایران در نظر بگیریم این‌ها به دنبال جنگ اقتصادی بودند که از این طریق نتوانستند راه را پیش ببرند و به اهدافشان برسند.

وی ادامه داد: در نهایت شروع به رجزخوانی کردند که این جمهوری اسلامی باید نابود شود، این انقلاب اسلامی باید برود، این آخوندها باید حذف شوند، مساجد باید خراب شود و مراجع تقلید از بین بروند و به صورت علنی در رابطه با رهبری صحبت‌هایی کردند که رهبری باید حذف شود و ایشان را عامل بدبختی جامعه معرفی کردند.

 به گفته وی در این قضیه هم به لحاظ فرهنگی جلو آمدند که حجاب چیه و هم به لحاظ اقتصادی گفته شد مردم محروم و فقیر هستند و آخوندها سرمایه مملکت را به جیب خودشان کردند و یا آن‌هایی که وزیر و وکیل بودند به جایی رسیدند اختلاس کردند و یک فتنه فرهنگی با موضوع حجاب، فتنه اقتصادی که فقر مردم باشد و نظامی که اسلحه وارد کردند و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و را در خیابان‌ها به گلوله بستند.

حجت‌الاسلام خزاعی ادامه داد: با سلاخی‌کردن کف خیابان که در واقع فتنه ترکیبی از فرهنگی‌، اقتصادی، نظامی و هر مسئله‌ای که می‌توانستند بهانه قرار دادند و هم‌چنین این فتنه فرهنگی و اقتصادی و نظامی که داشتند رودروی مسلح با نیروها در افتادند از سیاست تفرقه اندازی برای حکومت استفاده کردند و جنگ ترکیبی تمام عیاری بر علیه ایران به راه انداختند که در این برهه هم نتوانستند قدمی بردارند.

وی ادامه داد: با تقدیم چندین شهید در واقع باز هم این انقلاب حفظ شد و مردم تظاهراتی بر علیه اغتشاشگران انجام دادند و نیروهای اطلاعاتی و مسلح و بسیجیان که جان برکفانه مبارزه کردند و توانستند پیروزی را به دست‌ آوردند و دشمن ناکام ماند.

به گفته وی امروزه می‌بینیم که به رغم این که سال‌های گذشته در این شرایط و زمان بر علیه ایران در کشورهای مختلف شعار می‌دادند امروز آن کشورها تبدیل به شعار دادن بر علیه اسرائیل و آمریکا شده است و این نشان از پیروزی قطعی ایران در فتنه اخیر است که دشمنان ما به ذلت و خواری افتادند.

وی ادامه داد: این اسرائیلی که غده سرطانی بود و از اشرار مسلح در غرب و جنوب حمایت می‌کرد و آمریکای جنایتکار که از آن‌‌ها حمایت می‌کرد بلاخره یکی دلار می داد و یکی اسلحه و دیگری پشتیبانی می‌کرد در واقع باز هم ایران پیروز شد و امروز آن‌ها سرکوب شدند و شبکه من و تو در حال تعطیلی است و مسیح‌علی‌نژاد از آن حمایت و دعوت‌هایی که می‌شد طرد شده است ربع پهلوی به همین وضع و در واقع آن مکان‌هایی هم که اجتماعاتی را بر علیه ایران داشتند و پول زیادی هم برای این اجتماعات خرج می‌کردند از آن‌‌ها خبری نیست.

وی افزود: اگر اجتماعی است که آن زمان با پول آن‌ها به دنبالش بودند به هدف نرسیدند و امروز مردم بدون اجتماعات چند میلیونی و چند صد میلیونی و حتی در قلب کشورهای اروپایی شکل می‌دهند و بر علیه اسرائیل و آمریکا شعار می‌دهند که این نشانگر پیروزی قطعی محور مقاومت و انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در واقع مظلومین عالم است و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و تا جان داریم از این انقلاب و کشور حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از