حالت تاریک

کمک ۸ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند

کمک ۸ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از جمع آوری ۸ میلیارد و ۱۲۰‌ میلیون تومان کمک‌های نیکوکاران استان به پویش جشن عاطفه‌های امسال و رشد ۴۲ درصدی کمک‌ها در مقایسه با سال‌گذشته خبر داد.

به گزارش خاورستان، محمد عرب با اشاره به این که تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهرماه با شعار " آینده ساز باشیم" برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار و ۴۳ پایگاه این پویش در سه مرحله ۳۰ شهریور در محل در میادین، معابر اصلی و ورودی شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نمازجمعه و ۸ مهر در سطح مدارس استان برپا شد.

 به گفته وی مردم نوعدوست استان ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به این جشن کمک کردند که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به این که از این میزان ۵ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان معادل ۶۳ درصد توسط امداد و ۳ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان معادل ۳۷ درصد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است ادامه داد: ۷۳ درصد کمک‌ها به مبلغ ۵ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان غیر نقدی و بقیه به صورت نقدی بوده است. 

به گفته عرب در خراسان جنوبی ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۲۲۵ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی ترویج فرهنگ و سنت حسنه‌ی نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان را اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد و افزود: تامین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان در سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم‌جامعه، تجلیل و تکریم از نیکوکاران و موثرترین و عاملین در امر تحصیل و علم آموزی نوجوانان و جوانان در جامعه از دیگر اهداف است. 

وی با اشاره به این که امکان پیوستن به این پویش ملی در طول سال تحصیلی فراهم‌ است ، تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از