حالت تاریک
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان‌جنوبی:

جاماندگان کنکور در خراسان‌جنوبی فرصت مجدد دارند

جاماندگان کنکور در خراسان‌جنوبی فرصت مجدد دارند

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به دلیل باران‌های سیل‌آسا به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید جواد حسینی‌واشان روز پنجشنبه گفت: با وجود تلاش ارتش برای اعزام بالگرد اما برخی متقاضیان با تاخیر به حوزه امتحانی رسیدند و درصد بسیار کمی هم نتوانستند به آزمون برسند لذا این افراد در مرحله دوم آزمون شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: این افراد از حوزه امتحانی زیرکوه و قاین هستند ولی در بقیه حوزه‌های امتحانی استان بدون هیچ مشکلی آزمون سراسری در حال برگزاری است.

مسئولان استانی اعلام کردند که با وجود سیلاب شدید در شهرستان زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت ارتش و مرزبانی برای انتقال دانش‌ آموزان از نقاط مختلف به وسیله ماشین‌آلات سنگین به مرکز شهرستان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری از جمله اقدامات بوده است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: امسال در کشور یک میلیون و ۱۵۲ نفر متقاضیان کنکور سراسری بوده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر در خراسان جنوبی هستند.

وی افزود: برای آزمون نوبت فردا نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و امیدواریم کنکور بدون هیچ مشکلی در همه حوزه‌های امتحانی برگزار شود.

حسینی یادآور شد: نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان در پنج گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ افزود: چنانچه داوطلبی در هر دو نوبت کنکور در یک رشته واحد آزمون دهد سازمان سنجش رتبه بهتر را ملاک قرار خواهد داد.منبع/ایرنا

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از