حالت تاریک

افتتاح ۲۲پروژه آبرسانی خراسان‌جنوبی در دهه فجر

افتتاح ۲۲پروژه آبرسانی خراسان‌جنوبی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۲۲ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان با اعتبار ۱۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی دوستی امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال همزمان با دهه فجر مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی جنوب شهر بیرجند با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه آبرسانی به شهر بیرجند با حفر و تجهیز دو حلقه چاه و آبرسانی به روستا‌های نوغابچیک و بویک و ورقنه و شروع پروژه آبرسانی مسکن محرومین شکرآب و چهکند و حسین‌آباد سادات نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افتتاح چهار پروژه در شهر طبس همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: آبرسانی به روستا‌های اقماری دیهوک، آبرسانی به شهر طبس با حفر و تجهیز هشت حلقه چاه، توسعه شبکه آب در دو سایت ۵۰ و ۷۹ هکتاری مسکن ملی طبس از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

دوستی بیان کرد: پروژه‌های اصلاح شبکه و نوسازی انشعابات روستای آواز و آبرسانی به روستای فخرود در شهرستان درمیان  نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی، همچنین پروژه پایدارسازی تامین آب روستای دوست آباد سرایان و سه روستا از مجتمع ارسک بشرویه و اصلاح شبکه و نوسازی انشعابات روستای ماهیرود سربیشه نیز در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: آبرسانی به روستای گستج از مجتمع فتح‌آباد فردوس و توسعه شبکه آب مسکن ملی فردوس و اسلامیه نیز در دهه فجر انجام خواهد شد.

دوستی از افتتاح مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی شهر باغستان فردوس خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب خوسف و ۲۱ پروژه دیگر در استان  نیز در دهه فجر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستای رجنگ و طرح اضطراری مجتمع کلی بزن‌آباد دو پروژه شرکت در شهر قاینات همزمان با دهه فجر است، عنوان کرد: آبرسانی به روستا‌های استند و سه روستا از مجتمع طارق و آبرسانی به مجتمع طبسین شهرستان نهبندان نیز از پروژه‌های دهه فجر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از