حالت تاریک
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خبر داد:

کسب امتیاز کامل ۳۰دستگاه‌اجرایی خراسان‌جنوبی در سامانه سجاده

کسب امتیاز کامل ۳۰دستگاه‌اجرایی خراسان‌جنوبی در سامانه سجاده

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: ۸۳ دستگاه استان خراسان جنوبی در حوزه نماز براساس سامانه سجاده ارزیابی شدند که از این تعداد ۳۰ دستگاه امتیاز کامل را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام حسین کمیلی روز یکشنبه در ستاد اقامه نماز استان گفت: در سال گذشته ۸۳ دستگاه اجرایی استان در حوزه نماز براساس سامانه سجاده ارزیابی شدند که از این تعداد ۳۰ دستگاه از مجموع یک‌هزار امتیاز موفق به کسب امتیاز کامل شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ دستگاه اجرایی بالای ۹۰۰ امتیاز و چهار دستگاه اجرایی بالای ۸۰۰ امتیاز کسب کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود: امتیاز چهار دستگاه اجرایی بالای ۷۰۰ امتیاز و پنج دستگاه از جمله کانون فرهنگی و هنری مساجد، آزمایشگاه مکانیک خاک، ورزش و جوانان، بانک صادرات و بانک ملت هم بدون عملکرد بودند چون مستندات خود را در سامانه سجاد ارائه نکردند تا ارزیابی شوند.

کمیلی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در نماز جماعت مساجد حضور پیدا کنند، بیان کرد: ۶۵ پرونده مجمع خیرین مسجدساز تشکیل و به تهران ارسال شده که ۳۷ پاسخ داده و کمک دریافت شده و مابقی پرونده‌ها هم در نوبت پاسخگویی است.

وی بر ضرورت توجه مدیران به آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوب هیات وزیران در دولت سیزدهم در اسفندماه ۱۴۰۲ که به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، تأکید کرد.

۱۸۰ مدرسه خراسان جنوبی فاقد نمازخانه

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم با بیان اینکه ۱۸۰ مدرسه در سطح استان فاقد نمازخانه هستند، ادامه داد: همچنین ۳۰ هزار مترمربع فرش برای نمازخانه‌های مدارس نیاز است.

حامد رخسارپور با اشاره به اینکه سل گذشته چهار هزار مترمربع فرش برای نمازخانه‌های مدارس خریداری شد، افزود: ۲۰ نمازخانه نیمه‌تمام در سطح استان داریم که برای تکمیل ۱۰ نمازخانه در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از