حالت تاریک
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاینات کشف شد

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاینات کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان قاینات خبر داد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار حسن شجاعی نسب در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی شهرستان قاینات هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند در حال تردد مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودروها دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه سه دستگاه خودرو قاچاقچیان را متوقف کردند و ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموریت برای دستگیری متهمان متواری شده، ادامه دارد.

وی گفت: در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار شجاعی نسب تاکید کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محورهای اصلی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از