حالت تاریک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۶۳ پروژه بهداشتی خراسان‌جنوبی در دست اجرا است

۶۳ پروژه بهداشتی خراسان‌جنوبی در دست اجرا است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر بالغ بر ۶۳ پروژه درمانی و بهداشتی معادل ۹۰ هزار متر مربع در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، سید محمد موسوی میرزایی در دیدار جمعی از پرستاران شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی هشت هزار و ۵۰۰ نفر می‌باشند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ پرستار در ۱۴ بیمارستان استان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه امسال حدود ۲۸۶ مجوز جدید برای استخدام نیرو گرفته شد که آزمون برگزار شده است، افزود: در بخش تجهیزات پزشکی در سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات از جمله سی تی اسکن، آم آر آی وارد استان شد.

وی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۶۳ پروژه درمانی و بهداشتی معادل ۹۰ هزار متر مربع در استان در حال اجرا است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه بیمارستان نهبندان در حال ارتقا از ۳۲ به ۶۴ تخخواب است، ادامه داد: کمی تاخیر (یکساله) در پرداخت مطالبات پرسنلی داریم اما واقعیت این است که عدالت را برقرار کردیم و این مطالبالت برای همه یکسان است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: این مطالبات برای گذشته است و سعی کردیم این مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بیشتر نشود.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر ماه کارانه پرستاران پرداخت شده است عنوان کرد: تاخیر مطالبات مربوط به برخی بیمه‌هاست که در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از