حالت تاریک
۲۷ آبان‌ماه؛

اجتماع حمایت از کودکان‌غزه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

اجتماع حمایت از کودکان‌غزه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه، ۲۷ آبان همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط استان برگزار می‌شود.

به گزارش خاورستان، از روابط عمومی این شورا، حجت‌الاسلام محسن مشرفی روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم حمایت از کودکان مظلوم غزه اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص و مطالبات گسترده مردمی ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه همزمان با سایر کشورها ابلاغ شده و این مراسم در تمامی نقاط استان خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اجتماع مردمی در مرکز استان با حضور اقشار و گروه‌های مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه در محل میدان قدس شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جنایات غرب وحشی به جلوداری رژیم پلید صهیونیستی و صحنه گردانی آشکار آمریکای جنایتکار استمرار پیدا کرده و متاسفانه هر روز جهانیان شاهد صحنه‌های بسیار فجیع و دردناک علیه مردم مظلوم غزه، زنان، کودکان و بیماران و نیروی امدادی خدمات‌رسان و قطع آب، برق، انرژی و غذا در سراسر غزه هستند.

وی افزود: به لطف خدا در همه نقاط جهان حرکت‌های بین‌المللی در محکومیت جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی شکل گرفته که رو به گسترش است و در اقصی نقاط جهان شاهد برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده هستیم.

حجت‌الاسلام مشرفی در تبیین اهمیت و ارزش حرکت‌های خودجوش مردمی در کشورهای غربی گفت: در کشور ما از اول انقلاب زمینه برای راهپیمایی و تجمعات فراهم بوده و این نوع ابراز احساسات و همدردی با مظلومان بین مردم و مسئولین نهادینه شده است لذا یک ارزش و کار مثبت اجتماعی و قانونی محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: ولی ارزش حرکت‌های مردمی در غرب از این جهت است که در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و آلمان تجمعات اعتراضی با وجود اعلام ممنوعیت و مانع تراشی، با شرایط تعقیب و گریز و منع نیروهای امنیتی و محرومیت از شغل در حال برگزاری است که نوید دهنده موج بیداری جهانی در شناخت چهره پلید غرب وحشی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و مبارزه با ظلم فاحش سران غربی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: چنانکه همه مردم دنیا شاهد هستند سران کشورهای غربی و رژیم تروریست صهیونیستی به طور کامل پرده‌های تزویر و روپوش حقوق بشر را کنار زده‌ و عمق بیگانگی از قانون و عواطف انسانی و نهایت قساوت قلب خود را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته‌اند لذا تنها گزینه در مقابل آنان، مقاومت و حمایت کامل از جبهه حق تا پیروزی نهایی است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از