حالت تاریک
معاون استاندار خراسان‌ جنوبی:

اقدامات موثر بسیج برای مردم بازگو شود

اقدامات موثر بسیج برای مردم بازگو شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به نقش موثر بسیج در حمایت از انقلاب در مقابل جنگ سخت، جنگ نرم و ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: باید اقدامات موثر نقش و الگودهی بسیج به سایر کشورها برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، سید محمدرضا طالبی ظهر دوشنبه در شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن محکومیت جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت و پشتیبانی تمام عیار امریکا و کشورهای اروپایی، اظهار کرد: این روزها شاهد نهایت کودک‌کشی در مناطق اشغالی فلسطین هستیم و رژیم صهیونیستی پیشرفته‌ترین سلاح‌های میکروبی، فسفری و جنگی بر علیه مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین به کار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رژیم اسرائیل از هیچ سازمان بین‌المللی و کشوری حرف‌شنوی و اطاعت‌پذیری ندارد و این مایه ننگی برای سازمان ملل و شورای امنیت که مصوبات آنان کاربردی نیست و این نشان‌دهنده هرج و مرج در سازمان ملل است که در واقع سازمان امریکا یا منحصر به چند کشور است.

وی بیان کرد: جنایات و نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شوند جزو اعتقادات و تفکرات آنان در کتاب مخوفی به نام تلمود است که در واقع احکام ضدبشری محسوب می‌شود.

طالبی تأکید کرد: اگر حمایت همه‌جانبه امریکا از رژیم غاصب صهیونیستی نبود به طور یقین جبهه مقاومت و حماس تاکنون به پیروزی کامل رسیده بودند و اثری از صهونیست در منطقه وجود نداشت.

معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه ضرورت برجسته‌سازی نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار زنان و کودکان با سلاح‌ها جدید و فسفری و میکروبی توسط رسانه‌ها و همچنین برحذر داشتن کشورهای منطقه که برخی از اینها حامی رژیم صهیونیستی هستند را مورد تأکید قرار داد چون اگر این رژیم جنایتکار به پیروزی برسد در مرحله بعدی به سراغ همین کشورهای که حتی حامی آنان است، خواهند رفت.

وی با اشاره به جهانی شدن مظلومیت فلسطین و حمایت همه‌جانبه آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین نیز از دیگر محورهایی است که در خصوص آن باید اقدامات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

طالبی در ادامه به نقش رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رسانه مهمترین پل ارتباطی دوطرفه بین مردم و مسئولان و بالعکس است و رسانه می‌تواند عملکرد حوزه‌های اجرایی را به مردم منتقل کنند و از طرف دیگر مطالبات و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته بسیج به فرمایشات امامین انقلاب در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: ۲۹ آبان‌ تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، هفته بسیج نامگذاری شده است و برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر جایی که نظامی اسلامی به تهدید و چالشی برخورد کرد بسیج به میدان آمد و این مشکل را حل کرد، افزود: در این هفته ضمن انعکاس برنامه‌ها باید اقدامات موثر و نقش بسیج در حوزه‌های مختلف برای مردم بازگو شود و این اطلاع‌رسانی منحصر به زمان خاصی هم نیست.

طالبی به نقش موثر بسیج در حمایت از انقلاب در مقابل جنگ سخت، جنگ نرم و ترکیبی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: در ایام شیوع بیماری کرونا نیز بسیجیان با جانفشانی خود به کمک مردم آمدند.

معاون استاندار در ادامه عنوان کرد: باید نقش و الگودهی بسیج به سایر کشورها و جبهه مقاومت نیز برای مردم بازگو شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو در ۱۶ آذرماه، گفت: در همین راستا کمیسیون دانشجویی برای جمع‌بندی برنامه‌های دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه دشمنان با نزدیک شدن به روز دانشجو به دنبال التهاب‌آفرینی و تحریک جوانان در دانشگاه‌ها برای تجمع هستند که در این خصوص باید هوشیار باشیم، افزود: رسانه‌ها باید در خصوص نقش دشمن در التهاب‌آفرینی و اهداف مغرضانه آنان با ذکر مصادیقی که در گذشته بوده، محتوا تولید کرده و انتشار دهند و اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمندی در این زمینه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: روشنگری لازم در سطح جامعه و دانشگاه‌ها باید از طریق حوزه رسانه‌ صوت بگیرد تا دیگر شاهد این نباشیم که دشمن سیاه‌نمایی کند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

وی در ادامه افزود: روسای دانشگاه‌ها نیز باید در این خصوص مراقبت‌های لازم را داشته باشند و بایستی امکانات رفاهی و آموزشی مورد نیاز دانشجویان را فراهم کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از