حالت تاریک
بانوی مسلمان مکزیکی؛

با حجاب به آرامش رسیدم

با حجاب به آرامش رسیدم

سوخی اینوخوسا کلین گریزی با اشاره به مباحث مرتبط با حجاب و بانوان در انجیل گفت: جواب های انجیل من را قانع نکرد و با رفتن به سمت اسلام و تدبر در آیات قرآن و روایات حس زیبایی داشتم و با حجاب به آرامش رسیدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،همایش «یاس بهشتی» همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت قرارگاه ایده پردازی فرهنگی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد محله سجادشهر بیرجند برگزار و دیداری به صورت ویدیو کنفرانس با بانوی مکزیکی مسلمان شده «سوخی اینوخوسا کلین» برقرار شد.

 این بانوی مسلمان شده مکزیکی با بیان اینکه اولین بار با کمک همسرم با اسلام آشنا شدم، از آشنایی با اسلام به عنوان نعمتی بزرگ نام برد و گفت: آشنایی با دین اسلام آثار و برکات فراوانی مانند مصون ماندن خانواده از آسیب ها را به دنبال دارد.

 او که در سن ۱۷ سالگی مسلمان شده است، افزود: چهار فرزند دارم و پس از به دنیا آمدن فرزندانم به ایران مهاجرت کردم چرا که معتقدم محل زندگی در تربیت فرزندان تأثیری شگرفی دارد.

 این بانوی مسلمان مکزیکی با بیان اینکه قبل از آشنایی با دین مبین اسلام، کاتولیک بودم و روزی یکی از دوستان به من گفت من به خدا اعتقاد دارم و عیسی خدا نیست، یادآور شد: با شنیدن این سخن سنگین ناراحت شدم و به تحقیق پیرامون موضوع پرداختم.

 وی با اشاره به دریافت قرآن به زبان اسپانیایی از سفارت ایران در مکزیک به عنوان هدیه، گفت: سوره حمد و توحید اولین آیات قرآنی بود که قرائت کردم و تدبر در آن بیانگر یکتایی و عظمت و بزرگی خداوند، بی نیازی و... بود و من پاسخ سوالاتی که ذهنم را مشغول کرده بود را یافتم.

 سوخی اینوخوسا کلین گریزی به انجیل و مباحث مرتبط با حجاب، بانوان و.. زد و افزود: جواب های انجیل من را قانع نکرد و با رفتن به سمت اسلام و تدبر در آیات قرآن و روایات حس زیبایی داشتم و با حجاب به آرامش رسیدم.

  وی قرآن کریم را کامل کننده انجیل و تورات و دیگر کتب آسمانی دانست و اقدامات هر فرد مانند تربیت فرزندان، حجاب و... را در تبلیغ دین مؤثر دانست.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از