حالت تاریک
بسته خبر ورزشی؛

برنز کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی در مسابقات بین المللی

برنز کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی در مسابقات بین المللی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از‌ مدال برنز کاراته‌کاها در رقابت‌های بین‌المللی، دعوت به اردوی تیم ملی بوکس، رقابت‌های تیراندازی فردوس و افتتاح خانه کاراته زیرکوه وجود دارد.

بخشی رئیس هیئت کاراته خراسان‌جنوبی به خبرنگار خاورستان گفت: مسابقات بین المللی کاراته جام هشتمین خورشید برگزار شد.

 

به گفته وی در این دوره از مسابقات، محمدحسین معتمدی و ابوالفضل غفاری موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

دعوت به اردوی تیم ملی بوکس

 با دعوت رسمی فدراسیون بوکس متین چمی پا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان دعوت شد.

 

این اردو از ۳۰ مهرماه تا ۱۲ آبان ماه به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

 

رقابت‌های تیراندازی در فردوس

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی گرامیداشت هفته تربیت بدنی دعوت به اردوی تیم ملی بوکسو ورزش در شهرستان فردوس برگزار شد.

 

 به همت کانون هلال احمر دانشکده فنی و مهندسی و با همکاری هیئت تیراندازی شهرستان فردوس یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی فاصله ۱۰ متر در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا در محل سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزار شد.

 

در این دوره از مسابقات در بخش آقایان ۳۲نفر و دربخش بانوان ۳۴ نفر شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت در قسمت آقایان مهدی مرتضوی، علی رضا ربیعیان و محمد رضا جامعی و در بخش بانوان زهرا محسن بیگی، مهسا نادری پور و فاطمه فاطمی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

افتتاح خانه کاراته زیرکوه

 خانه کاراته شهرستان زیرکوه طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر حاجی آباد افتتاح شد.

 

 قطبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در مراسم افتتاح خانه کاراته شهرستان با اشاره به اینکه کاراته را یکی از رشته‌ های ورزشی ریشه‌دار در زیرکوه و استان خراسان جنوبی گفت: پیشکسوتان و قهرمانان بسیاری از این رشته ورزشی در سطح این شهرستان داریم که با تعاملی که بین ورزشکاران این رشته در استان سراغ دارم، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد روزهای خوب و ورزشکاران مطرح کاراته استان خواهیم بود.

 

 هادی حیدری رئیس هیئت کاراته شهرستان زیرکوه نیز بابیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ نفر کاراته‌کای سازمان‌یافته خانم و آقا در این سالن مشغول به فعالیت هستند گفت: در حال حاضر علاوه بر کاراته ، رشته‌های ورزشی تکواندو، کشتی، ژیمناستیک این شهرستان از این سالن استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از