حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

بزنز تیمی موتورسوراران خراسان‌جنوبی در رقابت‌های کشوری

بزنز تیمی موتورسوراران خراسان‌جنوبی در رقابت‌های کشوری

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از کسب مدال برنز موتورسواران در رقابت‌های کشوری، مدال‌های کشوری پهلوانان و تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «خاورستان»، در مسابقات قهرمانی موتورکراس منطقه‌ای کشور به میزبانی شهرستان شهرضا استان اصفهان با حضور تیم‌های خراسان‌جنوبی،خراسان‌رضوی، کرمان، یزد، فارس، خوزستان و استان اصفهان برگزار و ورزشکاران استان صاحب مدال شدند.

در این رقابت ها مقام اول کلاس ۲۵۰ سی سی بزرگسالان را سعید قربانزاده به خود اختصاص داد، علی زاهدی مقام دوم کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان و همچنین در کلاس ۲۵۰ B مقام ششم را طلحه رجبعلی زاده از آن خود کرد.

در بخش تیمی نیز، مقام سوم این دوره از مسابقات برای تیم اعزامی استان خراسان جنوبی رقم خورد.

مدال‌های کشوری پهلوانان 

 ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور پهلوانی و زورخانه‌ای مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

امیرحسین دهقان در مسابقات قهرمانی کشور هنرهای فردی پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور با انجام یک اجرای عالی و با درخشش نایب قهرمان میل بازی کشور شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

کاوه کرمانی ورزشکار پهلوانی و زورخانه ای استان با انجام یک اجرای عالی و در یک رقابت نفس‌گیر در مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور مدال برنز چرخ چمنی کشور را از آن خود کرد.

مسابقات هنرهای فردی پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس برگزار شد.

تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر فوتبال استان

تیم‌های جزیره بیرجند و پیشگامان بیرجند جواز صعود به لیگ برتر فوتبال استان فصل ۱۴۰۳ را از آن خود کردند.

در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان این دوره از رقابت ها تیم‌های یاقوت سرخ زیرکوه و جزیره بیرجند به مصاف هم رفتند که در پایان جزیره با نتیجه ۴ بر یک یاقوت سرخ را شکست داد و تیم های باطری زمانی طبس و پیشگامان بیرجند نیز، به تساوی رضایت دادند.

 مسابقه دو تیم جاویدان بیرجند و عقاب فردوس هم به دلیل عدم تاثیر در جدول مسابقات برگزار نشد.

تیم جزیره بیرجند با ۱۳ امتیاز مقام‌ اول را از آن خود کرد و تیم پیشگامان بیرجند با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از