حالت تاریک
مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی:

بشریت با شخصیت پیامبر اسلام آشنا شوند

بشریت با شخصیت پیامبر اسلام آشنا شوند

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی گفت: همه بشریت با ابعاد شخصیتی رسول اکرم(ص) بیشتر آشنا شوند و سیره حضرت را بیش از گذشته در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی امشب یکشنبه در جشن هفته وحدت در مسجد النبی(ص) بیرجند به گسترش روزافزون دین اسلام در جهان اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد در ۱۰۰ سال گذشته اولین و پرشتاب‌ترین دینی که بیشترین آحاد جامعه بشری به آن ایمان آورده است دین مبین اسلام بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای جلوگیری از گسترش دین اسلام، افزود: اما همچنان از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون موفق‌ترین دین اسلام بوده است.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی بیان کرد: مسأله تعلیم کتاب و تلاوت قرآن از ویژگی بارز پیامبر (ص) است که باید در جامعه امروزی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

زمانی با بیان اینکه حاکمیت بخشیدن به اسلام از دیگر ویژگی‌های بارز پیامبر(ص) است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از بین ۵۷ کشور مسلمان در دنیا، تنها کشور مسلمانی است که قانون اساسی خود را از آیات قرآن گرفته است.

وی به ویژگی صلابت و قاطعیت پیامبر اسلام در مقابل دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم دشمنان از جمله داعش قهرمانانه ایستاد و اهل تسن و تشیع باید جان خود را برای اسلام فدا کنند تا وحدت اسلامی حاصل شود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: باید همه بشریت باید با ابعاد شخصیتی رسول اکرم(ص) بیشتر آشنا شوند و سیره حضرت را بیش از گذشته در جامعه ترویج دهیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از