حالت تاریک
نائب رئیس شورای ائتلاف خراسان جنوبی:

بصیرت مردم جریان امپراطوری دروغ دشمن رابی‌اعتبار کرد

بصیرت مردم جریان امپراطوری دروغ دشمن رابی‌اعتبار کرد

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی گفت: بصیرت مردم؛ جریان امپراتوری دروغ دشمن را بی اعتبار کرد که بازخوانی طرح دشمن و دروغ پراکنی های او باعث خواهد شد که مردم ما بویژه جوانان، دشمن و دوست را بهتر بشناسند.

علی اکبر تناکی نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد شکست جنگ ترکیبی آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: نحوه شکل گیری جنگ ترکیبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات سال گذشته ایران، دقیقا مثل همان فرایندی بود که در سوریه طی شد، اما در ایران بدلیل وجود رهبری هوشمندانه و همچنین بصیرت جمعی از مردم به نتیجه نر سید.

وی مهم‌ترین عوامل در خنثی‌شدن این جنگ ترکیبی را؛ رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم وهوشیاری مسئولان و بخصوص نیروهای نظامی و انتظامی و ... دانست.

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی با اشاره به حضورهای میدانی مردم در میادین انقلابی و ملی در ایام اغتشاشات سال گذشته، گفت: حضور میدانی مردم ناشی از بصیرتی که داشتند، باعث نا امیدی طراحان و عوامل دیگر فتنه گردید و نقش بسزایی در خاموش شدن و خنثی شدن این فتنه داشت.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت مردم جریان امپراتوری دروغ دشمن را بی اعتبار کرد، افزود: بازخوانی طرح دشمن و دروغ پراکنی های او باعث خواهد شد که مردم ما بویژه جوانان و اقشاری که در دام دروغ های دشمن افتادند، دشمن و دوست را بهتر بشناسند تا جلوی فتنه هایی از این قبیل در آینده گرفته شود.

تناکی با اشاره به نقش فضای مجازی در این اغتشاشات نیز گفت: فضای مجازی هم در انتشار دروغها ی دشمن و هم از طرف دیگر در روشن سازی افکار مردم نقش اول را داشت. بنابراین مسئولین و مردم باید حتما ضعف ها و قوت های فضای مجازی را احصا و اقدامات لازم را انجام دهند.

 وی تاکید کرد: در واقع فضای مجازی برنده ترین ابزار در جریان حق و باطل است که دشمن در استفاده از این ابزار بیشتر از ما بهره جسته و لازم است که به عنوان ابزار موثری در بصیرت افزایی مردم بویژه جوانان، هنر مندانه از آن بهره جست.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از