حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

مدیران برای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس پای کار بیایند

مدیران برای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس پای کار بیایند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران برای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس پای کار بیایند، گفت: هنوز مشکلات زیرساختی اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی در اهواز برطرف نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ سردار محمدرضا مهدوی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اعزام زائرین به راهیان‌نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در سال جاری تاکنون هزار و ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام شده اند که نسبت به آمار دیگر استان‌ها پایین‌تر است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی در زمینه هماهنگی و کمک مجموعه استانداری و دستگاه‌های مرتبط برای اردوگاه‌ها و راهیان نور از دیگر استان‌ها عقب‌تر بوده و علی‌رغم بازدید دستگاه‌های خدمات‌رسان استان از وضعیت زیرساختی اردوگاه شهید حبیب اللهی در اهواز  اما مشکلات همچنان باقی است.

به گفته وی؛ در این زمینه باری از دوش سپاه برداشته شود چون راهیان نور یک اقدام فرهنگی و متعلق به همه نهادها است و همه باید برای ترویج این فرهنگ همکاری داشته باشند.

سردار مهدوی گفت: استاندار خوزستان قول‌هایی برای جبران کمبودهای اردوگاه استان داده اما توقع است دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی نیز به وظایف خود عمل کنند تا حداقل در بحث زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در بحث سرویس‌های ایاب و ذهاب ادارات، دیگر استان‌ها همکاری تنگاتنگی با ستاد راهیان نور دارند اما برخی از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی بخش‌نامه‌ها را برای همکاری نکردن بهانه می‌کنند.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه قطعه زمینی در شهرستان آبادان به دستور استاندار خوزستان به خراسان جنوبی واگذار شده که برای ساخت اردوگاه استفاده خواهد شد، افزود: با تدابیر خاصی ظرفیت‌هایی در اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی ایجاد شده تا هزینه‌ها کاهش اما کیفیت اردوها افزایش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از