حالت تاریک
فرماندار سربیشه:

تعدادی از نانوایی‌های سربیشه برای معلولان مناسب‌سازی شد

تعدادی از نانوایی‌های سربیشه برای معلولان مناسب‌سازی شد

فرماندار سربیشه گفت: طی ملاقات‌های عمومی مردم با فرماندار چندین نفر از معلولان شهر و شهرستان مطالبه مناسب‌سازی نانوایی‌های سطح شهرستان را داشتند که این امر در چندین نانوایی سطح شهر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدرضا لکزائی امروز در جمع رسانه‌ها گفت: طی ملاقات‌های عمومی مردم با فرماندار چندین نفر از معلولان شهر و شهرستان مطالبه مناسب‌سازی نانوایی‌های سطح شهرستان را داشتند که این امر در چندین نانوایی سطح شهر انجام شد. 

وی افزود: جامعه معلولان نیز همانند سایر شهروندان و اقشار مختلف مردم از حقوق شهروندی برابری برخوردار هستند. 

وی با بیان این که همه مدیران باید به‌جامعه معلولان خدمت‌رسانی شایسته داشته باشند، افزود: مناسب‌سازی محیط‌های اداری، محیط‌های عمومی و سایر محیط‌ها از قبیل نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و... باید برای معلولان و افراد کم‌توان به طور استاندارد انجام شود. 

فرماندار سربیشه با اشاره به این که مناسب‌سازی محیط‌ها برای دسترسی آسان معلولین به خدمات یکی از اولویت‌های کاری در شهرستان است، گفت: بسیاری از معلولان در ملاقات‌های عمومی با فرماندار درخواست مناسب‌سازی محیط به‌ویژه نانوایی‌های سطح شهر‌ها را داشتند که این مهم به طور جدی در دستور کار قرار‌گرفته است. 

لکزائی افزود: طی هفته جاری دو واحد نانوایی در شهر سربیشه اقدام به مناسب‌سازی کردند و بقیه نانوایی‌های سطح شهر نیز مکلف شدند تا پایان اردیبهشت‌ماه جهت سهولت دسترسی معلولان عزیز این اقدام را انجام و گزارش آن را به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از