حالت تاریک
مسئول پیگیری معاونت توسعه امور ورزش خراسان‌جنوبی:

توسعه والیبال خراسان‌جنوبی با حضور در لیگ کشور

توسعه والیبال خراسان‌جنوبی با حضور در لیگ کشور

مسئول پیگیری معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: حضور در مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کمک زیادی به رشد این رشته ورزشی در خراسان جنوبی می‌کند.

به گزارش خاورستان حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های کشوری در کنار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در معرفی استان‌ها و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها نیز موثر است و با توجه به میزبانی‌ها و حضور تیم‌های مختلف از نظر اقتصادی هم می‌تواند به نفع شهرستان و در مجموع استان باشد امسال برای اولین بار تیم آرتین بشرویه به عنوان نماینده استان با حمایت‌های مجتمع بزرگ پرورش شترمرغ آرتین بشرویه در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال شرکت کرده است‌. صالحه قلندری مسئول پیگیری معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان در مورد حضور تیم آرتین بشرویه در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور گفت: حضور باشگاه آرتین بشرویه به عنوان نماینده استان در لیگ دسته یک والیبال کشور کمک زیادی به رشد این رشته ورزشی در خراسان جنوبی می‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه آرتین بشرویه از سال ۱۴۰۰ در رشته های والیبال و فوتسال فعالیت خودش را آغاز کرده و با توجه به استقبال صورت گرفته فعالیت خود را در رشته های بدنسازی و تنیس روی میز هم گسترش داده است.

به گفته وی بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند در ورزش بی شک نقش مهمی دارد و به طور قطع در ورزش قهرمانی و حرفه ای هم نیازمند فعال بودن باشگاه ها در استان هستیم.

وی ادامه داد:در شهرستانی مانند بشرویه که در بحث زیرساختها،منابع و امکانات محدودیت‌هایی وجود دارد بی شک حضور باشگاه داران گام مثبتی در توسعه و رشد ورزش خواهد بود.

وی تصریح کرد:اداره کل ورزش و جوانان استان در چارچوب ضوابط و مقررات هر گونه حمایتی را از این قبیل فعالین خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم تیم آرتین بشرویه در روز جمعه ۷مهر در دومین هفته از این رقابت‌ها بازی دیدنی از والیبال استان را به نمایش بگذارند.

توسعه والیبال خراسان‌جنوبی با حضور در لیگ کشور

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از